Metro

Kobiety z domu do polityki

Kobiety w Polsce nie mają równych praw i nie mają równych szans i możliwości. Ich równouprawnienie to jeden z najważniejszych celów naszej demokracji – mówi w rozmowie z dziennikiem „Metro” prof. Magdalena Środa, etyk i feministka Wywiad ukazał się w ramach debaty  dziennika ”Metro”, w której redakcja wspólnie z czytelnikami wybiera najważniejsze cele dla Polski na następne 20 lat.

Czytaj więcej »Kobiety z domu do polityki

Zgłoś swoją propozycję najważniejszego celu dla Polski na następne 20 lat i weź udział w testowym głosowaniu przez internet

31 maja w Warszawie odbędzie się Okrągły Stół zorganizowany przez Stowarzyszenie Polska Młodych i dziennik Metro. Zasiądą przy nim młodzi przedstawiciele świata kultury i nauki oraz organizacji pozarządowych.

Czytaj więcej »Zgłoś swoją propozycję najważniejszego celu dla Polski na następne 20 lat i weź udział w testowym głosowaniu przez internet

Dziennik Metro – wywiad z ministrem Michałem Bonim, dotyczący wyzwań, jakie stoją przed Polską

W dzisiejszym wydaniu dziennika ”Metro” ukazał się wywiad z Ministrem Michałem Bonim, dotyczący wyzwań, jakie stoją przed Polską. Wywiad ukazał się w ramach akcji dziennika ”Polska 2029”, w której redakcja wspólnie z czytelnikami wybiera najważniejsze cele dla Polski na następne 20 lat.Czytaj więcej »Dziennik Metro – wywiad z ministrem Michałem Bonim, dotyczący wyzwań, jakie stoją przed Polską

Nowa szata emetro.pl

Nowa odsłona strony internetowej emetro.pl to nie tylko przejrzysty układ graficzny z zastosowaniem najnowocześniejszych technologii rozwiązań technologicznych, z powodzeniem funkcjonujących również w innych projektach internetowych wydawnictwa Agora S.A. Nowa witryna umożliwia szybsze i łatwiejsze zapoznanie się z najważniejszymi wiadomości z papierowego wydania dziennika Metro.
Czytaj więcej »Nowa szata emetro.pl

Europa Środkowo-Wschodnia coraz ważniejsza dla międzynarodowych detalistów

Europa Środkowo-Wschodnia staje się coraz ważniejszym regionem dla międzynarodowych sieci detalicznych. Choć siła nabywcza mieszkańców regionu nadal znacznie ustępuje możliwościom najbardziej rozwiniętych krajów świata, region środkowo-europejski generuje znaczną część dochodów takich globalnych detalistów jak Grupa Metro czy Tesco.
Czytaj więcej »Europa Środkowo-Wschodnia coraz ważniejsza dla międzynarodowych detalistów