Megapanel PBI/Gemius

Grupa Comperia wśród najczęściej odwiedzanych witryn

Comperia.pl S.A. należy już do najczęściej odwiedzanych witryn internetowych w kraju. Według właśnie opublikowanego badania Megapanel PBI/Gemius, serwisy Grupy Comperia.pl poświęcone finansom osobistym odwiedziło w marcu tego roku blisko 400 tysięcy użytkowników. Tym samym Comperia.pl jest 17. najczęściej odwiedzaną witryną w kategorii „biznes, finanse, prawo” w Polsce.

Czytaj więcej »Grupa Comperia wśród najczęściej odwiedzanych witryn

Gemius wprowadza do swojej struktury organizacyjnej stanowisko Managera Produktu

Gemius – lider badań rynku online w Europie – wraz z dynamicznym rozwojem produktów badawczych firmy, podjął decyzję o wprowadzeniu do swoich struktur nowego stanowiska – Managera Produktu. Głównym zadaniem osób piastujących tę funkcję będzie dbanie o rozwój produktów badawczych firmy oraz koordynacja działań marketingowych i sprzedażowych.

Czytaj więcej »Gemius wprowadza do swojej struktury organizacyjnej stanowisko Managera Produktu

Po zdrowie do internetu

Z opublikowanego przez Polskie Badania Internetu raportu wynika, że już ponad 8 milionów Polaków poszukuje online informacji na temat zdrowego stylu życia, odżywiania się, chorób i ich leczenia. Internetowe serwisy o zdrowiu to prężnie rozwijający się sektor – jeszcze 5 lat temu zaglądał na nie co piąty internauta, obecnie już co drugi.

Czytaj więcej »Po zdrowie do internetu

Szczęśliwa trzynastka dla Grupy PTWP SA

Grupa PTWP SA, w ramach której funkcjonują m.in. portale biznesowe www.wnp.pl, www.rynekzdrowia.pl, www.portalspozywczy.pl, www.dlahandlu.pl, www.rynekaptek.pl, www.portalsamorzadowy.pl, odnotowała we wrześniu największy awans ze wszystkich czołowych wydawców sklasyfikowanych w rankingu dwudziestu najpopularniejszych witryn tematycznych w kategorii „Biznes – Finanse – Prawo” w badaniu Megapanel PBI/Gemius. Wzrosła również liczba użytkowników portali należących do katowickiej spółki – w stosunku do wyników z poprzedniego zestawienia, przybyło ich aż o 11 proc.

Czytaj więcej »Szczęśliwa trzynastka dla Grupy PTWP SA

Internet Standard prezentuje raport „adStandard 2010”

Wartość polskiego rynku reklamy online, omówienie najważniejszych formatów reklamowych i modeli rozliczeń, wskaźniki efektywności reklamy graficznej, a także przegląd polskich sieci reklamowych i wydawców internetowych oraz badanie ich cenników – te i inne informacje znajdą Państwo w nowej publikacji serwisu Internet Standard. Zapraszamy do pobierania raportu!Czytaj więcej »Internet Standard prezentuje raport „adStandard 2010”