Archiwa tagu: Mediarun.pl

Skin w kampanii reklamowej V2Media

W kampanii wykorzystano spot wideo emitowany na reklamowanej formie Vstitial ze Skinem. Kreacja ma na celu humorystyczne pokazanie efektu wizerunkowego, jaki uzyskiwany jest za pomocą nowej formy reklamowej. Spot przedstawia biznesmena znużonego natłokiem codziennych spraw, który pewnego dnia ‘ucieka’ z biura do domu, gdzie przeistacza się w kogoś o zupełnie odmiennym wizerunku – w skina.

Ruszyła IX edycja konkursu dziennikarskiego “Oczy Otwarte”

2 czerwca ruszyła IX edycja konkursu “Oczy Otwarte”, którego celem jest promocja pozytywnych postaw dotyczących integracji osób niepełnosprawnych w społeczeństwie. Do konkursu można zgłaszać artykuły, audycje radiowe i programy telewizyjne poruszające problematykę osób z niepełnosprawnością. Nagrodą jest wyjazd studyjny za granicę.

“Kulisy dziennikarstwa, czyli granice wolności kija”

Dziennikarstwo nie jest sztuką ładnego pisania. To sztuka polegająca na tym, aby nie dać się zrobić w konia – czytamy w książce Mariana Maciejewskiego „Kulisy dziennikarstwa, czyli granice wolności kija”. Jej najnowsze – uzupełnione i poprawione – wydanie ukazało się 16 kwietnia nakładem wyd. Prószyński Media.“Kulisy dziennikarstwa” przedstawiają rozterki starych i nowych dziennikarzy, którzy po… Czytaj dalej »

Elefanta.pl – rok po starcie

Pierwszy polski serwis społeczny rekomendujący ulubione strony internautów (social bookmarking) – Elefanta.pl – świętuje swoje pierwszy urodziny. Ponad 400 tysięcy internautów odwiedzających serwis miesięcznie, blisko 100 tys. dodanych stron do witryny, rozpoczęcie drugiego etapu rozwoju oraz przekroczenie break even point, to tylko kilka najważniejszych faktów z ostatnich dwunastu miesięcy działalności serwisu.