Mediaedge:cia

Organizacja Visa rozpoczyna swoją pierwszą kampanię w ramach sponsoringu FIFA

Visa Europe rozpoczyna dziś w Polsce swoją najnowszą wizerunkową kampanię reklamową. Dynamiczny spot reklamowy przedstawia podróż, jaką kibic futbolu – dzięki karcie Visa – odbywa pomiędzy swoim pokojem, gdzie na kanapie oglądał mecze w telewizorze, a stadionem w Republice Południowej Afryki, na którym rozgrywany jest mecz z jego własnym udziałem. Wkrótce ruszy także piłkarska promocja Visa, w ramach której każdy zakup opłacony kartą Visa będzie dawał szansę wyjazdu na Mistrzostwa Świata w piłce nożnej FIFA w Republice Południowej Afryki.Czytaj więcej »Organizacja Visa rozpoczyna swoją pierwszą kampanię w ramach sponsoringu FIFA

Media w służbie reklamy – Konferencja Mediaedge:cia, Bauer Media, TVN CNBC Dom mediowy

Mediaedge:cia we współpracy z Bauer Media i pod patronatem TVN CNBC Biznes zorganizował 15 września 2009 roku w Warszawie konferencję „Media w służbie reklamy – prognozy ekonomiczne na rok 2010”. Spotkanie stanowiło platformę wymiany doświadczeń i poglądów dotyczących rozwoju rynku makroekonomicznego oraz rynku reklamowego w szczególności.Czytaj więcej »Media w służbie reklamy – Konferencja Mediaedge:cia, Bauer Media, TVN CNBC Dom mediowy

Hortex Fresz orzeźwia w sieci – innowacyjne wykorzystanie technologii „site freezing”

Wystartowała internetowa kampania napojów Hortex Fresz (Hortex Holding S.A.). Działania stanowią wsparcie do już realizowanej kampanii telewizyjnej. Kampania promocyjna obejmuje portale, strony społecznościowe, sieci reklamowe oraz wyszukiwarki. Podjęte działania reklamowe nie skupiają się jedynie na prezentacji produktu, ale dążą do aktywnego zaangażowania jak największej ilości użytkowników.Czytaj więcej »Hortex Fresz orzeźwia w sieci – innowacyjne wykorzystanie technologii „site freezing”