Media4mat

Echo Miasta w obiektywie Wieteski. Niezwykły kalendarz na 7 miesięcy

Właśnie ukazała się pierwsza limitowana edycja ekskluzywnego kalendarza ECHO MIASTA 2009 „WIELKIE MIASTA
W 7 WYDANIACH”. W kalendarzu można podziwiać fotografie, które specjalnie dla „Echo Miasta” wykonał znany polski fotograf Wojtek Wieteska. Zdjęcia w poetycki i niekonwencjonalny sposób ukazują fragmenty scenerii największych metropolii w Polsce.Czytaj więcej »Echo Miasta w obiektywie Wieteski. Niezwykły kalendarz na 7 miesięcy

Flagowa, pomarańczowa rewolucja „Echo Miasta”

Do narzędzi promujących gazetę „Echo Miasta”, wydawca dołączył nowy charakterystyczny nośnik, jakim są 3 metrowe, pomarańczowe flagi z logotypem tytułu. Flagi są elementem wyposażenia ruchomych punktów dystrybucji i zarazem nową formą reklamy ambientowej sytuowanej w samym środku metropolii. Media4mat, wydawca „Echo Miasta”, już teraz dołączył nowe nośniki do swojej oferty dla reklamodawców.
Czytaj więcej »Flagowa, pomarańczowa rewolucja „Echo Miasta”

Wydawca Echo Miasta wybrał agencję kreatywną oraz podjął współpracę z domem mediowym

Wydawnictwo Media4mat powierzyło obsługę kreatywną tytułu „ECHO MIASTA” agencji reklamowej BIMERS (wcześniej Bimer Mazurczak). Współpraca ma charakter długofalowy i dotyczy świadczenia usług z zakresu przygotowania koncepcji kreatywnych oraz realizacji kampanii promujących „ECHO MIASTA” na rynku wydawniczym i reklamowym. Media4mat podjęło również współpracę dotyczącą zakupu mediów z domem mediowym Universal McCann.
Czytaj więcej »Wydawca Echo Miasta wybrał agencję kreatywną oraz podjął współpracę z domem mediowym