Archiwa tagu: Media4mat

Polskapresse wydawcą „Echa Miasta”

Zarząd Polskapresse informuje, że 10 grudnia br. Polskapresse stanie się wydawcą 7 gazet miejskich „Echo Miasta”. W związku z tym operacyjne zarządzanie tytułami przejmują prezesi oddziałów regionalnych Polskapresse z Gdańska, Łodzi, Poznania, Sosnowca, Krakowa, Warszawy i Wrocławia oraz prezes Polskapresse Oddział Biuro Reklamy.

Echo Miasta w obiektywie Wieteski. Niezwykły kalendarz na 7 miesięcy

Właśnie ukazała się pierwsza limitowana edycja ekskluzywnego kalendarza ECHO MIASTA 2009 „WIELKIE MIASTA W 7 WYDANIACH”. W kalendarzu można podziwiać fotografie, które specjalnie dla „Echo Miasta” wykonał znany polski fotograf Wojtek Wieteska. Zdjęcia w poetycki i niekonwencjonalny sposób ukazują fragmenty scenerii największych metropolii w Polsce.

Flagowa, pomarańczowa rewolucja „Echo Miasta”

Do narzędzi promujących gazetę „Echo Miasta”, wydawca dołączył nowy charakterystyczny nośnik, jakim są 3 metrowe, pomarańczowe flagi z logotypem tytułu. Flagi są elementem wyposażenia ruchomych punktów dystrybucji i zarazem nową formą reklamy ambientowej sytuowanej w samym środku metropolii. Media4mat, wydawca „Echo Miasta”, już teraz dołączył nowe nośniki do swojej oferty dla reklamodawców.

Wydawca Echo Miasta wybrał agencję kreatywną oraz podjął współpracę z domem mediowym

Wydawnictwo Media4mat powierzyło obsługę kreatywną tytułu „ECHO MIASTA” agencji reklamowej BIMERS (wcześniej Bimer Mazurczak). Współpraca ma charakter długofalowy i dotyczy świadczenia usług z zakresu przygotowania koncepcji kreatywnych oraz realizacji kampanii promujących „ECHO MIASTA” na rynku wydawniczym i reklamowym. Media4mat podjęło również współpracę dotyczącą zakupu mediów z domem mediowym Universal McCann.