Archiwa tagu: Media Direction OMD

Engagement Ads MixPlusa na Facebooku

Grupa ARBOinteractive razem z domem mediowym Media Direction OMD zrealizowała na Facebooku najnowszą kampanię MixPlusa wykorzystującą reklamy angażujące (engagement ads). Akcja dotyczyła konkursu promującego telefon Samsung Delphi wyposażonego w dedykowaną aplikację oraz usługę darmowego dostępu do mobilnego Facebooka.

Czy to koniec TurboDymoMena?!

Rusza nowa kampania marki 36.6 stworzona przez Agencje Team One. W spotach promujących najnowsza oferte tej marki (od 15.01.2010) pojawi się zupełnie nowy, jeszcze nieużywany superbohater. SuperEs (bo tak brzmi jego imię) jest nieobliczalny, niewyczerpalny, nieograniczony, nieprzewidywalny i potrafi łatać. Czy zawstydzi TurboDymoMena?

ARBOmedia dla AXA OFE na najlepszych uczelniach wyższych

W dniu 8 czerwca br. rozpoczęła się kampania Otwartego Funduszu Emerytalnego AXA. Jednym z elementów promocji są działania skierowane są do studentów ostatnich roczników, którzy rozpoczynają karierę zawodową i nie wybrali  jeszcze  funduszu emerytalnego. Akcja realizowana jest przez ARBOmedia na uczelniach w 5 największych aglomeracjach Polski.

Okocim – przyjemność jest blisko….

Ruszyła kolejna, tym razem wizerunkowa, odsłona kampanii reklamowej marki Okocim, z portfela Carlsberg Polska, która swój początek miała w marcu b.r. W ramach kontynuacji re-launchowej kampanii przygotowane zostały dwa nowe spoty, stopniowo ukazujące jedyną w swoim rodzaju przyjemność, którą daje delektowanie się wyjątkowym smakiem piwa Okocim.