Media Direction OMD

Red8 przygotowała kolejną kampanię marki OKOCIM opartą na haśle „Wszystko dla przyjemności”

Wystartowała przygotowana przez agencję Red8 kampania reklamowa piwa OKOCIM. Jest to druga w tym roku kampania tej marki oparta na haśle „Wszystko dla przyjemności”. Spot telewizyjny, podobnie jak poprzedni emitowany w marcu, jest utrzymany w klimacie filmowym.

Czytaj więcej »Red8 przygotowała kolejną kampanię marki OKOCIM opartą na haśle „Wszystko dla przyjemności”

Wszystko dla przyjemności od 1845 roku. Okocim Premium Mocne

  • by

Rusza kolejna odsłona kampanii wizerunkowej, pod hasłem „Okocim – Wszystko dla Przyjemności od 1845 r.”, tym razem dedykowana wariantowi Okocim Premium Mocne, z portfela Carlsberg Polska. Spot reklamowy przenosi widza do Browaru Okocim, gdzie podpatruje on unikalny proces tworzenia piwa Okocim Mocne. Widz może poznać co oznacza oddanie i pasja warzenia piwa dla okocimskich piwowarów. Ich pasję najlepiej oddaje hasło „Wszystko dla przyjemności”.

Czytaj więcej »Wszystko dla przyjemności od 1845 roku. Okocim Premium Mocne

Harnaś w super cenie i w nowej oprawie

  • by

Z początkiem września marka Harnaś, z portfela Carlsberg Polska rozpoczyna sprzedaż w nowej ofercie cenowej: 1,99 zł za butelkę Harnasia Jasne Pełne. Marka pojawi się także w nowej oprawie podkreślającej jakość piwa płynącą z bogatej tradycji Browaru Okocim, z którego wywodzą się korzenie marki. Nowa, atrakcyjna cena i oprawa Harnasia wspierane są kampanią telewizyjną.

Czytaj więcej »Harnaś w super cenie i w nowej oprawie

Szyc klika z AXE! Dziś premiera na You Tube

Właśnie rusza najnowsza kampania marki AXE – „Klikasz?”. Już dziś (29 kwietnia br.) odbędzie się premiera spotu reklamowego na oficjalnym kanale AXE, na YouTube. Twarzą marki Axe i ambasadorem klikania w Polsce zostanie Borys Szyc. Jednocześnie 20 000 Klikerów – nowy gadżet Axe! – trafi w ręce najszybszych fanów za pośrednictwem Facebook’a.

Czytaj więcej »Szyc klika z AXE! Dziś premiera na You Tube

Carlsberg Part Of The Game – a ty za kim jesteś ?

  • by

Marka Carlsberg – sponsor największych międzynarodowych imprez piłkarskich – rozpoczął telewizyjną kampanię pod hasłem „A Ty za kim jesteś?”, która zachęca do wspólnego kibicowania. W ramach kampanii wykorzystano trzy 15 – sekundowe spoty, w których głosy znanych komentatorów sportowych, przypominają o zbliżającym się międzynarodowym święcie piłki nożnej w RPA.Czytaj więcej »Carlsberg Part Of The Game – a ty za kim jesteś ?