MEC Interaction

Mercedes-Benz jako pierwszy reklamodawca w Polsce wykorzysta Shazam w kampanii telewizyjnej wprowadzającej Nową Klasę A

Polski oddział Mercedesa jako pierwszy na świecie wykorzysta aplikację Shazam w kampanii telewizyjnej. Będzie to jednocześnie pierwsze zastosowanie tej aplikacji na polskim rynku i w tej części regionu. Spoty telewizyjne w kampanii nowego modelu Mercedesa, wykorzystywać będą technologię rozpoznawania dźwięku, tzw. voice recognition. Po uruchomieniu Shazam w czasie emisji spotu, użytkownik zostaje przekierowany do specjalnie przygotowanej platformy Mercedesa Klasy A na ekranie smartfona lub tabletu. Z poziomu strony, użytkownicy będą mieli m.in. możliwość zapoznania się z nowym samochodem Klasy A oraz umówienia się na jazdę próbną.

Czytaj więcej »Mercedes-Benz jako pierwszy reklamodawca w Polsce wykorzysta Shazam w kampanii telewizyjnej wprowadzającej Nową Klasę A

Hortex Fresz orzeźwia w sieci – innowacyjne wykorzystanie technologii „site freezing”

Wystartowała internetowa kampania napojów Hortex Fresz (Hortex Holding S.A.). Działania stanowią wsparcie do już realizowanej kampanii telewizyjnej. Kampania promocyjna obejmuje portale, strony społecznościowe, sieci reklamowe oraz wyszukiwarki. Podjęte działania reklamowe nie skupiają się jedynie na prezentacji produktu, ale dążą do aktywnego zaangażowania jak największej ilości użytkowników.Czytaj więcej »Hortex Fresz orzeźwia w sieci – innowacyjne wykorzystanie technologii „site freezing”