McDonald`s

IMS realizuje kampanię „Letnie orzeźwienie” dla Restauracji McDonald’s

Od lipca 2013 r. w restauracjach McDonald’s trwa „Letnie Orzeźwienie”, podczas którego można posmakować lodów McFlurry Magnum oraz ochłodzić się mrożoną kawą lub shakiem w nowych smakach. Akcja wspierana jest kampanią reklamową realizowaną równolegle na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz na monitorach Digital Sigange Internet Media Services S.A. (IMS) w 19-stu największych Galeriach Handlowych w Polsce, w których zlokalizowane są restauracje McDonald’s.

Czytaj więcej »IMS realizuje kampanię „Letnie orzeźwienie” dla Restauracji McDonald’s

Własny biznes sposobem na kryzys

Do końca tego roku w Polsce może działać 820 systemów franczyzowych, a liczba placówek franczyzowych przekroczy 47 tysięcy – wynika z raportu firmy Profit System. Już nie tylko McDonald’s, Eurobank czy Top Secret można otworzyć w systemie franczyzowym. Pierwsza firma ucząca dzieci robotyki także stworzyła własny, unikatowy system franczyzowy. Wystarczy 10.000 zł, by rozpocząć działalność z RoboCAMP.

Czytaj więcej »Własny biznes sposobem na kryzys

Trend Micro przestrzega: Tendencje w zakresie zagrożeń internetowych i przestępczości komputerowej w warunkach spowolnienia gospodarczego

Wykorzystanie spowolnienia gospodarczego

Gdy światowa gospodarka kuleje, przestępcze podziemie rozkwita. Kryminaliści stosują coraz bardziej zaawansowane techniki, aby kraść i sprzedawać dane osobowe klientów. Eksperci Trend Micro przewidują, że w 2009 r. zjawisko to się nasili.
Czytaj więcej »Trend Micro przestrzega: Tendencje w zakresie zagrożeń internetowych i przestępczości komputerowej w warunkach spowolnienia gospodarczego

Nowa kampania wizerunkowa McDonald’s Polska

McDonald’s Polska rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii wizerunkowej prezentującej firmę jako pracodawcę. Po ubiegłorocznym sukcesie spotu reklamowego „A może frytki do tego?” lider polskiego rynku gastronomicznego kontynuuje kreatywną komunikację najmocniejszych aspektów swojej oferty pracy i możliwości rozwoju zawodowego w strukturach firmy.
Czytaj więcej »Nowa kampania wizerunkowa McDonald’s Polska

Mail Boxes Etc. – międzynarodowy potentat usług biurowych dla firm planuje przyśpieszenie rozwoju w Polsce

Mail Boxes Etc., największa na świecie sieć franczyzowa w branży usług dla biznesu chce zintensyfikować rozwój na polskim rynku. MBE, porównywalna do McDonald`sa pod względem siły ekspansji na międzynarodowym rynku franczyzy, planuje w ciągu pięciu lat otworzyć w Polsce 70 placówek.  Czytaj więcej »Mail Boxes Etc. – międzynarodowy potentat usług biurowych dla firm planuje przyśpieszenie rozwoju w Polsce