Archiwa tagu: Max Olech

Nowa kampania telewizyjna Napoju Tymbark (Grupa Maspex Wadowice) zrealizowana przez Saatchi & Saatchi Communications

„Się je pije do obiadu” – 19 października rozpoczęła się kampania telewizyjna napoju Tymbark Wiśnia-Jabłko. Ma ona zachęcić konsumentów do sięgnięcia po ten produkt  podczas pory obiadowej, ze względu na jego wyjątkowy smak oraz naturalność.

Grupa Saatchi & Saatchi realizuje kolejną kampanię dla Tymbarku

3 marca rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa przygotowana przez Grupę Saatchi & Saatchi dla firmy Tymbark (Grupa Maspex Wadowice). Tym razem projekt realizowany jest dla soku pomarańczowego Tymbark Classic „Matao”.

Grupa Saatchi & Saatchi dla Kubusia

Grupa Saatchi & Saatchi realizuje kampanię reklamową wprowadzająca nowy produkt  – Kubuś SCOOL (Grupa Maspex Wadowice). Celem kampanii jest zbudowanie świadomości wprowadzanego na rynek produktu oraz zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po tę nowość.

Grupa Saatchi&Saatchi realizuje kampanię dla tygodnika Waseet

„Jeśli coś jest do kupienia, na pewno znajdziesz to w Waseet” – pod takim hasłem 1 lutego rozpoczęła się kampania reklamowa pierwszej polskiej edycji bezpłatnego tygodnika ogłoszeniowego Waseet. Kampania jest realizowana na zlecenie grupy wydawniczej Al Waseet International.