Lemon Sky łączy się z MAT
Digital coraz odważniej wychodzi poza ramy internetu. Agencja Lemon Sky (dawniej Adv.pl) z Grupy ADV łączy się z agencją marketingu zintegrowanego MAT. Zyskuje nowe kompetencje i bogate doświadczenie w obszarze BTL.
Digital coraz odważniej wychodzi poza ramy internetu. Agencja Lemon Sky (dawniej Adv.pl) z Grupy ADV łączy się z agencją marketingu zintegrowanego MAT. Zyskuje nowe kompetencje i bogate doświadczenie w obszarze BTL.
MAT – agencja marketingu zintegrowanego, wchodząca w skład Grupy ADV – realizuje ogólnopolską promocję marki Cersanit, lidera w branży wyposażenia łazienek. Firma kompleksowo zajęła się planowaniem, przygotowaniem, wdrożeniem i realizacją ogólnopolskiej promocji konsumenckiej pod nazwą „Rodzinne zakupy z Cersanit”.
Czytaj dalej »MAT opracował i realizuje promocję konsumencką marki Cersanit
MAT – agencja marketingu zintegrowanego, należąca do Grupy ADV – w ramach stałej obsługi marki Yamaha Motor Polska w social mediach, przygotowała kreację i zrealizowała viralową akcję promującą Platinum Yamaha Street Experience. Spot – zamieszczony na prowadzonym przez agencję Funpage Yamahy na Facebook’u – obejrzało blisko 3 tys. osób.
Grupa ADV podpisała umowę inwestycyjną, na mocy której obejmie 80% udziałów w agencji marketingu zintegrowanego MAT. Akwizycja jest elementem strategii Grupy polegającej na stworzeniu unikalnych kompetencji z zakresu integracji marketingowych rozwiązań on-line z rozwiązaniami off-line.Czytaj dalej »Grupa ADV przejmuje agencję reklamową i inwestuje w komunikację zintegrowaną