MasTeam

Sphinx i Pepsi „Wygrywaj egzotyczne wycieczki”

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczyna ogólnopolski konkurs pod hasłem „WYGRYWAJ EGZOTYCZNE WYCIECZKI” organizowany we współpracy z Pepsi. Klienci Sphinksa, którzy do wybranego dania kupią dowolny napój z oferty Pepsi oraz stworzą najciekawsze hasło reklamowe dla marki Sphinx, będą mogli zdobyć vouchery na egzotyczną wycieczkę. Do wygrania w konkursie są także odtwarzacze iPod nano oraz bony o wartości 50 zł do wykorzystania w restauracjach Sphinx. Konkurs promowany będzie za pomocą materiałów BTL, mailingu oraz na fanpage’ach Sphinksa i Pepsi na Facebooku. Równolegle w sieci Sphinx rusza też kampania „PROMOCJA SMS – 20,30,50” umożliwiająca skorzystanie ze zniżek podczas wizyty w restauracji. Akcja SMSowa będzie reklamowana na najpopularniejszych portalach internetowych i serwisach społecznościowych. Konkurs potrwa do 26 czerwca, a promocja SMS do 30 czerwca 2011 r.  Za działania BTL wokół konkursu odpowiada agencja Masteam, komunikację PR poprowadzi Practum Consulting.

Czytaj więcej »Sphinx i Pepsi „Wygrywaj egzotyczne wycieczki”