Mark Gottfredson

Nowa strategia to większe możliwości sprzedaży

Raz osiągnięte zwycięstwo sprzedażowe może długofalowo zniszczyć dobre relacje z klientem – ostrzegał David Lambert w czasie konferencji „Smarter selling: Strategie Sprzedaży nowej generacji” zorganizowanej przez Harvard Business Review Polska. Jego zdaniem, nowoczesne podejście do sprzedaży pozwala tymczasem na zmianę ludzkich zachowań i umożliwia generowanie większej otwartości i ufności wśród nabywców. 

Czytaj więcej »Nowa strategia to większe możliwości sprzedaży

Nie zostawiaj doświadczeń klientów na pastwę losu

Nowe podejście do marketingu opiera się na dostrzeganiu wszelkich miejsc styku klienta z firmą, jej produktami i pracownikami. Jak je kształtować i nimi zarządzać uczył dr Bernd Schmitt, autorytet w dziedzinie doświadczeń nabywcy i kreatywności korporacyjnej, podczas konferencji „CEM: Zarządzanie doświadczeniem klientów”, zorganizowanej przez Harvard Business Review Polska. 

Czytaj więcej »Nie zostawiaj doświadczeń klientów na pastwę losu