Mariusz Kania

Barometr Metrohouse – Warszawa: 2010 r. pod znakiem stabilizacji

2010 rok zarówno pod względem cen, średniego czasu sprzedaży, jak i możliwości negocjacyjnych upłynął wyjątkowo spokojnie. Wbrew prognozom rynkowym średnie różnice pomiędzy ceną ofertową a transakcyjną nie były znaczne i nie przekroczyły trzech procent, a czas sprzedaży ustabilizował się na poziomie ok. 100 dni.

Czytaj więcej »Barometr Metrohouse – Warszawa: 2010 r. pod znakiem stabilizacji

Condobroker Estates & Consulting współpracuje z Metrohouse

Condobroker Estates & Consulting, spółka Condohotels Group powołana do pełnienia funkcji sprzedawcy i doradcy w sektorze nieruchomości luksusowych, rozpoczęła współpracę z sieciową agencją nieruchomości Metrohouse. Apartamenty w systemie condo zostały włączone do oferty kierowanej przez Metrohouse do swoich klientów w oddziałach na terenie całej Polski.

Czytaj więcej »Condobroker Estates & Consulting współpracuje z Metrohouse

Agencja nieruchomości w telefonie komórkowym

Sieciowa agencja nieruchomości Metrohouse, jako pierwszy pośrednik w Polsce, przedstawiła mobilną wersję swojej strony www. Dzięki temu użytkownicy popularnych smartphonów mają możliwość przeglądania kilkunastu tysięcy unikalnych ofert nieruchomości w swojej komórce. Ciekawostką jest możliwość poszukiwania oferty w pobliżu miejsca, w którym obecnie się znajdujemy.

Czytaj więcej »Agencja nieruchomości w telefonie komórkowym

Silna strona Metrohouse

Własna strona internetowa agencji nieruchomości to norma. Jednak poziom większości witryn pozostawia wiele do życzenia. Przykładem agencji, która przeznacza duże nakłady na rozwój www jest sieć biur nieruchomości Metrohouse. Agencja uruchomiła ostatnio nową stronę www, która jest najbardziej rozbudowanym systemem prezentacji ofert agencji nieruchomości nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie.

Czytaj więcej »Silna strona Metrohouse