Marek Woźniak

Poznańska Słoniarnia – obiekt na europejską skalę sposobem na promocję miasta

Ponad 40 mln zł wydało miasto Poznań na jedną z najnowocześniejszych Słoniarni w Europie. Władze Miasta liczą, że inwestycja zwiększy znacznie turystyczną atrakcyjność miasta. Otwarcie Słoniarni zbiega się w czasie ze startem kampanii wizerunkowej Poznania, promowanej nowym logo i hasłem: ”Poznań. Miasto Know-how”.Czytaj więcej »Poznańska Słoniarnia – obiekt na europejską skalę sposobem na promocję miasta

netPR.pl wchodzi na giełdę

Otwarta polityka informacyjna i łatwy dostęp do informacji decydują często o zaufaniu inwestorów do firmy. W odpowiedzi na oczekiwane zwiększenie zainteresowania spółek giełdowych usprawnieniem komunikacji z inwestorami indywidualnymi, netPR.pl wprowadza na rynek internetowy system wspomagający relacje inwestorskie firmy.
Czytaj więcej »netPR.pl wchodzi na giełdę