Link4 bliżej klientów
Link4 podpisał umowę partnerską z firmą Unilink. Dzięki tej współpracy oferta największego polskiego ubezpieczyciela direct będzie dostępna w sieci punktów finansowych w całej Polsce.
Link4 podpisał umowę partnerską z firmą Unilink. Dzięki tej współpracy oferta największego polskiego ubezpieczyciela direct będzie dostępna w sieci punktów finansowych w całej Polsce.
W Link4 wraca promocja „2 miesiące gratis”. Przez miesiąc na kupujących OC lub pakiet OC i AC czeka specjalna promocja cenowa. Klienci ubezpieczając swoje samochody na 12 miesięcy w tym czasie zapłacą za 10 miesięcy, zaś pozostałe 2 miesiące ochrony dostaną gratis.Czytaj więcej »W Link4 ponownie 2 miesiące gratis
Link4 uruchomił ulepszoną aplikację do sprzedaży ubezpieczeń online. Nowy system pozwala klientom na samodzielny zakup ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, AC, Pakiety oraz produkty dodatkowe) dla samochodów osobowych. Sukcesywnie aplikacja będzie rozszerzana o kolejne produkty ubezpieczyciela. Czytaj więcej »Link4 – sprzedaż polis online
Od 7 do 31 lipca potrwa w Link4 specjalna promocja dla kierowców z największych polskich miast. Mieszkańcy Warszawy, Łodzi, Krakowa, Katowic i aglomeracji śląskiej, Wrocławia, Poznania, Szczecina oraz Trójmiasta dzwoniąc do Link4 ubezpieczą swoje samochody z dodatkową zniżką do 10%.
Alior Bank we współpracy z Link4 wprowadził do swojej oferty Kartę Alior Bank MasterCard Gold Samochodową. Dokonując za jej pomocą transakcji bezgotówkowych klient otrzymuje premię na zakup paliwa i środki do wykorzystania na zakup polisy ubezpieczeniowej w Link4. Czytaj więcej »Karta Kredytowa Samochodowa już dostępna dla Klientów Alior Banku i Link4
W Link4 rozpoczęła się promocja dla kierowców jeżdżących samochodami takich marek jak Audi, BMW, Mercedes, Opel i Volkswagen. Specjalna oferta zniżkowa dotyczy ubezpieczeń OC oraz pakietów dla nowych klientów ubezpieczyciela, które zostaną zakupione pomiędzy 25 maja a 8 czerwca 2009 roku.
Firma BI Insight wdrożył system eglue InterActTM Suite w Link4. Implementacja systemu zajęła trzy tygodnie. Wdrożone rozwiązanie wzmocniło działanie obsługi działu Call Center pioniera i lidera ubezpieczeń direct.
Czytaj więcej »BI Insight S.A. dokonało wdrożenia w Link4