Marcin Tyszka

PRCH nagradza Forum za kampanię wizerunkową La Dolce Vita z główną nagrodą

Całoroczną kampanią reklamową „La Dolce Vita” gliwickie Centrum Handlowe FORUM wygrało kategorię „Kampania wizerunkowa” w III edycji eksperckiego programu PRCH Retail Awards. Polska Rada Centrów Handlowych ogłosiła zwycięzców 18 października br. podczas finałowej gali w warszawskiej Fabryce Trzciny.

Czytaj dalej »PRCH nagradza Forum za kampanię wizerunkową La Dolce Vita z główną nagrodą

Berlin Big Star Stories w ujęciu Marcina Tyszki

Berlin stał się kolejnym etapem podróży Big Star po wyjątkowych miastach Europy. W stolicy Niemiec, która w ostatnich latach utożsamiana jest z symbolem nowego, bardzo nowoczesnego podejścia do mody, stylu i designu, rozegrała się akcja najnowszej kampanii marki. Na tle tętniącego artystycznym życiem miasta, Marcin Tyszka oddał niepowtarzalny, berliński charakter kolekcji Big Star. Czytaj dalej »Berlin Big Star Stories w ujęciu Marcina Tyszki