Tag Archives: Marcin Mikołajczyk

Twórcy Grupera uruchamiają Houzee.pl – pierwszy polski internetowy klub zakupowy Home&Living

Tomasz Dalach i Marcin Mikołajczyk – współzałożyciele i zarządzający serwisem Gruper.pl, w okresie jego największej świetności, powracają na rynek e-commerce. W ramach swojego funduszu Online Partners zbudowali i uruchomili Houzee.pl – pierwszy rodzimy internetowy klub zakupowy, oferujący wyselekcjonowane przez specjalistów i projektantów artykuły wyposażenia wnętrz ze znaczącymi rabatami.

Serwis Gruper.pl startuje z zakładką promującą kulturę

Gruper.pl po raz kolejny poszerza zakres proponowanych usług, tym razem o regularne oferty kulturalne, które dostępne są w specjalnie dedykowanej zakładce Kultura. Nowy dział serwisu jest pierwszym tego typu wśród portali zakupów grupowych obecnych na polskim rynku, będący wynikiem rosnącego zainteresowania przedstawicieli świata kultury współpracą z serwisem.

Zaświeć z nami e-serce Wielkiej Orkiestry

Nie trzeba wychodzić z domu, aby wesprzeć Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Poprzez aplikację e-serce można zakupić świecące piksele na internetowym sercu WOŚP. Warto się do niego wpisać, by umożliwić Orkiestrze zakup najnowocześniejszych urządzeń do ratowania życia wcześniaków oraz pomp insulinowych dla kobiet ciężarnych z cukrzycą. Do akcji dołączył serwis Gruper.pl, który będzie zachęcał 1,5 miliona swoich użytkowników do wzięcia udziału w zabawie.

Zostań milionerem z Gruperem

Serwis Gruper zaoferował swoim użytkownikom darmowe kupony do wykorzystania na portalu Globlotto.pl. Vouchery dostępne na największym polskim serwisie zakupów grupowych, umożliwiają grę zarówno indywidualną, jak i zespołową. To zwiększa szansę na wygraną nawet o kilkaset procent! Ta nietypowa oferta skusiła do tej pory ponad 6800 użytkowników Grupera.

Zakupy grupowe w stronę mobilnego marketingu

Oferty Grupera, największego z polskich portali zakupów grupowych, od kilku dni są dostępne za pośrednictwem aplikacji na iPhone’a i Android. Jak wyjaśniają przedstawiciele serwisu, nowa funkcjonalność to z jednej strony odpowiedź na potrzeby klientów, a z drugiej – szansa na wzmocnienie potencjału portalu jako innowacyjnego narzędzia marketingowego w sieci. A siła internetowej promocji wciąż rośnie.

Po raz pierwszy w grupie – unikalne oferty Grupera

Gruper.pl – największy z polskich serwisów zakupów grupowych – jako pierwszy zaoferował kupony rabatowe na zakup samochodu, wyprzedzając tym samym amerykańskiego Groupona. Inne unikalne transakcje Grupera – kurs nauki jazdy czy zagraniczne oferty turystyczne szybko znajdują naśladowców wśród pozostałych tego typu portali działających na polskim rynku.