Archiwa tagu: Marcin Maj

OS3 promuje nowości BoboVita!

Agencja interaktywna OS3 multimedia przygotowała stronę internetową i konkurs wspierające wprowadzenie 3 nowych wariantów smakowych kaszek BoboVita (NUTRICIA Polska). Jest to pierwsza realizacja OS3 dla marki BoboVita w sieci. Na potrzeby aktywności OS3 multimedia stworzyła serwis konkursowy z innowacyjną aplikacją, umożliwiającą użytkowniczkom zaprojektowanie autorskiej puszki kaszki BoboVita. Zwycięski projekt zostanie ogłoszony i nagrodzony pod koniec… Czytaj dalej »

OS3 obsłuży kolejny globalny budżet

Agencja interaktywna OS3 multimedia będzie odpowiadać za działania w Internecie marki Charles Quatre & Demi z portfolio Distritex na 5 rynkach europejskich.W ramach współpracy z Charles Quatre & Demi, międzynarodowym producentem koszul szytych na miarę, agencja OS3 multimedia będzie odpowiadać za realizację długookresowej strategii komunikacji marki w Internecie w Anglii, Francji, Niemczech, Hiszpanii i we… Czytaj dalej »

OS3 zyskuje na strategii i wzmacnia zespół

Zespół strategii agencji interaktywnej OS3 został wzmocniony przez dwie nowe osoby. Dołączyli do niego Bartłomiej Piekło i Wojciech Wawrzyniak. Zarządzana przez Piotra Szymanka, Strategic Directora grupa konsultantów składa się teraz ze strategic palennerów, researcherów oraz architektów informacji. „Rozbudowa działu strategicznego naszej agencji jest potwierdzeniem skuteczności przyjętego przez nas w zeszłym roku planu rozszerzenia portfolio o… Czytaj dalej »

Akuna Polska wybrała strategię OS3 multimedia

Jako najpełniejszą i najlepiej realizującą filozofię globalnej marki Akuna została oceniona propozycja strategii obecności w internecie przedstawiona przez OS3 multimedia. W ten sposób agencja wygrała przetarg zorganizowany przez lokalne biuro światowego producenta produktów oraz usług z branży wellness. Kilkuletni kontrakt podpisano we wrześniu 2009 roku.