Marcin Kuśmierz

home.pl wdraża nowy Panel Klienta

Firma home.pl wprowadziła nowy Panel Klienta. Rozwiązanie umożliwi łatwe i zsynchronizowane zarządzanie usługami home.pl. Wdrożenie aplikacji zostało poprzedzone okresem badań i konsultacji z użytkownikami. Jest to kolejny krok home.pl realizujący politykę rozwoju usług dopasowanych do realnych potrzeb Klientów. Z wdrożenia skorzysta 1,5 mln użytkowników usług home.pl.

Czytaj więcej »home.pl wdraża nowy Panel Klienta

Premium.pl – nowy gracz na domenowym rynku wtórnym

Wystartowała nowoczesna giełda domen premium.pl. Prócz platformy do kupna i sprzedaży domen internetowych serwis oferuje kompleksową obsługę ich rejestracji i utrzymania. Nowa platforma została pozytywnie przyjęta wśród inwestorów. Współpraca doświadczonego zespołu, tworzącego popularny serwis PPD.pl, który ma być zastąpiony przez premium.pl oraz lidera polskiego rynku rejestracji domen – home.pl, pozwala na śmiałe aspiracje nowego gracza.

Czytaj więcej »Premium.pl – nowy gracz na domenowym rynku wtórnym

Serwery bez limitów

home.pl jako pierwszy polski hoster uwalnia usługi hostingowe. Limity związane z transferem danych w wiodącej na rynku firmie nie będą już dotyczyć pakietów serwerów. Tym samym home.pl umacnia swoją ofertę, w której wcześniej pojawiły się większe powierzchnie dyskowe oraz dedykowana linia obsługi.

Czytaj więcej »Serwery bez limitów

Domena mocnym wsparciem marki

Na polskim i światowym rynku wtórnym domen internetowych padają coraz bardziej zawrotne sumy płacone za adresy WWW o pożądanym przez firmy brzmieniu. W grę wchodzą już nie tylko pełne nazwy przedsiębiorstw i marek, ale również potocznie używane określenia. W ubiegłym tygodniu Facebook zapłacił 8,5 miliona dolarów za domenę fb.com, która odpowiada popularnemu skrótowi używanemu przez użytkowników tego serwisu społecznościowego.

Czytaj więcej »Domena mocnym wsparciem marki

home.pl tworzy nowy Panel Administracyjny razem z użytkownikami

home.pl, lider polskiego rynku hostingowego, intensywnie pracuje nad rozwojem oferowanych usług. Firma zaprezentowała wersję beta nowego Panelu Administracyjnego, który powstał we współpracy z użytkownikami. Wersja beta będzie dalej rozwijana w oparciu o uwagi klientów i zostanie udostępniona w nowym roku w wersji finałowej.

Czytaj więcej »home.pl tworzy nowy Panel Administracyjny razem z użytkownikami

Program Prowizyjny home.pl

Lider polskiego rynku hostingowego – home.pl, uruchomił Program Prowizyjny. Dzięki niemu każdy z użytkowników polecających ofertę firmy, otrzyma atrakcyjną prowizję od sprzedanych usług, co więcej, jego korzyści się na tym nie skończą. Prowizja wypłacana będzie tak długo, jak długo aktywna będzie polecona usługa w home.pl. Program realizuje firma Novem specjalizująca się w reklamie internetowej rozliczanej za efekt.

Czytaj więcej »Program Prowizyjny home.pl

Program Prowizyjny home.pl

Lider polskiego rynku hostingowego – home.pl, uruchomił Program Prowizyjny. Dzięki niemu każdy z użytkowników polecających ofertę firmy, otrzyma atrakcyjną prowizję od sprzedanych usług, co więcej, jego korzyści się na tym nie skończą. Prowizja wypłacana będzie tak długo, jak długo aktywna będzie polecona usługa w home.pl.

Czytaj więcej »Program Prowizyjny home.pl

2 miliony domen, milion problemów

Liczba domen z krajowym rozszerzeniem .PL osiągnie wkrótce imponującą liczbę 2 milionów. Warto przypomnieć, że przez pierwsze 10 lat funkcjonowania tej popularnej domeny udało się zaledwie przekroczyć próg 100 tysięcy adresów. Obecnie tylko 100 tysięcy wpisów dzieli rejestr od przekroczenia okrągłej liczby dwóch milionów krajowych domen. Czy mamy powody do dumy?

Czytaj więcej »2 miliony domen, milion problemów

Pierwszy rok Internetowej Rewolucji – co 20 minut nowa firma

29 tysięcy firm dołączyło do Internetowej Rewolucji, stawiając pierwsze kroki w internecie dzięki wspólnej akcji Google, PKPP Lewiatan i home.pl, objętej patronatem Ministerstwa Gospodarki. W najbliższych miesiącach tysiące przedsiębiorców z różnych regionów Polski weźmie udział w otwartych dniach Internetowej Rewolucji w regionach.

Czytaj więcej »Pierwszy rok Internetowej Rewolucji – co 20 minut nowa firma