Marcin Andrzejczyk

Liberty Direct zachęca do zakupów on-line

Rusza kampania reklamowa ubezpieczeń OC i AC Liberty Direct. Nowy spot zachęca do zakupu polis przez internet, co premiowane jest przez ubezpieczyciela 5% zniżką. Kampania obejmie główne stacje telewizyjne – TVP, TVN, Polsat, a także wybrane kanały tematyczne. Kreacja została przygotowana przez Liberty Direct, a produkcja zrealizowana przy współpracy z EasyHell. Za zakup mediów odpowiada MPG.

Czytaj więcej »Liberty Direct zachęca do zakupów on-line

Idealny świat w kampanii Liberty Direct

Rusza nowa kampania wizerunkowa Liberty Direct – ubezpieczyciela komunikacyjnego oferującego polisy przez internet i telefon. Ideą kreatywną filmu jest konfrontacja nieistniejącego „idealnego świata”, w którym samochody są elastyczne i po zderzeniu samoczynnie powracają do swojej pierwotnej formy z „twardą i kanciastą” rzeczywistością, w której warto korzystać z usług ubezpieczyciela dającego pewność sprawnej obsługi w przypadku szkody.

Czytaj więcej »Idealny świat w kampanii Liberty Direct

Liberty Direct: jubileuszowa edycja akcji „Taksówka z fotelikiem”

Lublin to 10. miasto Polski, w którym Liberty Direct – ubezpieczyciel oferujący polisy przez internet i telefon – rozpoczyna program „Taksówka z fotelikiem”. Celem akcji, której towarzyszy 4-miesięczna kampania ambientowa i PR, jest poprawa bezpieczeństwa dzieci podróżujących taksówkami oraz edukacja na temat odpowiedzialnego przewożenia najmłodszych. Z okazji jubileuszu działania CSR zostały rozszerzone o nowe elementy: w taksówkach biorących udział w akcji znajdą się materiały edukacyjne poświęcone bezpiecznej podróży z dzieckiem w samochodzie, a na FanPage’u „Bezpieczny Mały Pasażer” na Facebooku ciekawe wskazówki i porady eksperckie dotyczące podróżowania z dziećmi. W ciągu 2 lat trwania programu Liberty Direct przekazała korporacjom z całej Polski ponad 600 fotelików do przewożenia dzieci.

Czytaj więcej »Liberty Direct: jubileuszowa edycja akcji „Taksówka z fotelikiem”

Liberty Direct rozszerza kampanię CSR

Liberty Direct – ubezpieczyciel komunikacyjny oferujący polisy przez internet i telefon – startuje z akcją „Taksówka z fotelikiem” w 7 mieście Polski, Łodzi. Celem akcji, której towarzyszy 4-miesięczna kampania ambientowa i PR, jest poprawa bezpieczeństwa dzieci podróżujących taksówkami oraz edukowanie na temat bezpiecznego przewożenia najmłodszych. Dotychczas Liberty Direct przekazała korporacjom z całej Polski ponad 500 fotelików do przewożenia dzieci.Czytaj więcej »Liberty Direct rozszerza kampanię CSR

Liberty Direct wizerunkowo w nowej kampanii

Liberty Direct – ubezpieczyciel komunikacyjny oferujący polisy przez internet i telefon – startuje z nową kampanią reklamową. Jej celem jest budowanie wizerunku Liberty Direct jako firmy, która spełnia oczekiwania klientów, zyskując tym samym ich lojalność. Reżyserem spotu emitowanego w ramach kampanii jest Steven Diller, a zdjęcia zrealizował m.in. Barry Markowitz – operator takich filmów jak nagrodzony Oscarem „Crazy Heart” czy „Apostoł”. Koncepcja filmu reklamowego została przygotowana przez DDB.

Czytaj więcej »Liberty Direct wizerunkowo w nowej kampanii

Marcin Andrzejczyk Brand Managerem Liberty Direct

Liberty Direct – jeden z najszybciej rozwijających się ubezpieczycieli komunikacyjnych działających w systemie direct – ma nowego Brand Managera. Stanowisko to objął Marcin Andrzejczyk. Do jego obowiązków będzie należało współtworzenie i wdrażanie strategii marki oraz tworzenie kampanii reklamowych, a także zarządzanie zespołem zajmującym się komunikacją marketingową.

Czytaj więcej »Marcin Andrzejczyk Brand Managerem Liberty Direct