Archiwa tagu: Manufaktura

Burger King w łódzkiej Manufakturze

10 sierpnia 2011 roku, w samo południe, w łódzkiej Manufakturze, otwarta zostanie pierwsza w Łodzi restauracja Burger King. Jest to 23. lokal tej sieci w Polsce. Restauracja znajduje się na pierwszym piętrze galerii handlowej Manufaktury, w tzw. food court. Dla pierwszych gości Burger King przygotował specjalne promocje i rabaty.

Premiera akcji społecznej Fundacji Happy Kids i firmy KlimatyDomu.pl

2 kwietnia 2009 r. ruszyła największa w Polsce kampania społeczna Fundacji Happy Kids i firmy KlimatyDomu.pl Do 100 tysięcy przedszkolaków w całym kraju rozesłano zabawkę edukacyjną „Mały Dekorator”, która uczy, bawi i pobudza wyobraźnię. Kampania jest wsparciem akcji 1% Fundacji Happy Kids. Cel – otworzyć kolejny rodzinny dom dziecka.

Przedsiębiorco – oszczędzanie na naturze się nie opłaca

Mimo globalnego spowolnienia gospodarczego i licznych głosów nawołujących do cięcia kosztów są takie sektory działalności firmy, na których oszczędzać nie warto. „Nie oszczędzaj na naturze” to hasło akcji łódzkiej Manufaktury mającej na celu promocję i utrwalenie postawy proekologicznej niezależnie od kondycji finansowej przedsiębiorstw. Warto o tym pomyśleć zwłaszcza w kontekście zbliżającego się Dnia Ziemi.

Zakupy, zabawa i … promocja zdrowia

Kampanie zdrowotne organizowane przez stowarzyszenia i organizacje coraz częściej są przeprowadzane w centrach handlowych. Duża liczba odwiedzających, otwartość klientów na nowości, oferty i ciekawe wydarzenia, uniknięcie skojarzeń ze szpitalem i zmniejszenie różnego rodzaju barier powodujących zazwyczaj małą frekwencję na badaniach w placówkach zdrowia – to główne przyczyny zainteresowania współpracą z obiektami komercyjnymi.

Rok 2008 należał do łódzkiej Manufaktury

Rok 2008 bez wątpienia był rokiem Manufaktury. Poszerzyła ona znacznie swoją ofertę kulturalną, rozrywkową i handlową. Całkowity obrót osiągnięty przez wszystkich najemców wyniósł 813 milionów złotych, co o 18 % przewyższa sumę uzyskaną w 2007 roku. Sukcesywnie zwiększa się również liczba osób odwiedzających centrum.