Manufaktura

Beach&Sport Festival

Już 4 lipca w Łódzkiej Manufakturze odbędzie się pierwsza część imprezy w ramach Beach&Sport Festival – turniej Beach rugby. Organizatorzy oprócz spektakularnych widowisk sportowych gwarantują wspaniałą zabawę i masę atrakcji, m.in. występy cheerleaderek oraz pokazowe mecze frisbee.
Czytaj więcej »Beach&Sport Festival

Przykład Manufaktury dowodzi, że inwestor i miasto mogą działać w symbiozie

Łódzkie centrum kulturalno- rozrywkowo- handlowe Manufaktura to jedna z najsłynniejszych polskich inwestycji ostatnich lat. Sukces tego wyjątkowego miejsca to zasługa nie tylko innowacyjnej koncepcji połączenia postindustrialnej architektury z bogactwem funkcji. Manufaktura to dziś także przykład owocnej współpracy inwestora i miasta. Czytaj więcej »Przykład Manufaktury dowodzi, że inwestor i miasto mogą działać w symbiozie

Premiera akcji społecznej Fundacji Happy Kids i firmy KlimatyDomu.pl

2 kwietnia 2009 r. ruszyła największa w Polsce kampania społeczna Fundacji Happy Kids i firmy KlimatyDomu.pl Do 100 tysięcy przedszkolaków w całym kraju rozesłano zabawkę edukacyjną „Mały Dekorator”, która uczy, bawi i pobudza wyobraźnię. Kampania jest wsparciem akcji 1% Fundacji Happy Kids. Cel – otworzyć kolejny rodzinny dom dziecka.
Czytaj więcej »Premiera akcji społecznej Fundacji Happy Kids i firmy KlimatyDomu.pl

Przedsiębiorco – oszczędzanie na naturze się nie opłaca

Mimo globalnego spowolnienia gospodarczego i licznych głosów nawołujących do cięcia kosztów są takie sektory działalności firmy, na których oszczędzać nie warto. „Nie oszczędzaj na naturze” to hasło akcji łódzkiej Manufaktury mającej na celu promocję i utrwalenie postawy proekologicznej niezależnie od kondycji finansowej przedsiębiorstw. Warto o tym pomyśleć zwłaszcza w kontekście zbliżającego się Dnia Ziemi.
Czytaj więcej »Przedsiębiorco – oszczędzanie na naturze się nie opłaca

Zakupy, zabawa i … promocja zdrowia

Kampanie zdrowotne organizowane przez stowarzyszenia i organizacje coraz częściej są przeprowadzane w centrach handlowych. Duża liczba odwiedzających, otwartość klientów na nowości, oferty i ciekawe wydarzenia, uniknięcie skojarzeń ze szpitalem i zmniejszenie różnego rodzaju barier powodujących zazwyczaj małą frekwencję na badaniach w placówkach zdrowia – to główne przyczyny zainteresowania współpracą z obiektami komercyjnymi.
Czytaj więcej »Zakupy, zabawa i … promocja zdrowia