Przejdź do treści

Małgorzata Skonieczna

Limitowana edycja puszek Pepsi z wizerunkiem Michaela Jacksona dostępna już w Polsce

W związku ze zbliżającą się rocznicą 25-lecia wydania albumu „Bad” marka Pepsi, we współpracy z Estate of Michael Jackson oraz Sony Music przygotowała specjalne wydanie albumu „Bad 25” oraz limitowaną edycję puszek Pepsi z trzema wizerunkami Króla Popu. Produkt dostępny jest na polskim rynku od początku  września br.

Czytaj dalej »Limitowana edycja puszek Pepsi z wizerunkiem Michaela Jacksona dostępna już w Polsce

PepsiCo, wprowadzając nowy model operacyjny, potwierdza swoje zaangażowanie biznesowe w Europie Środowo-Wschodniej

PepsiCo, drugi co do wielkości producent żywności i napojów na świecie, po raz kolejny potwierdza swoje zaangażowanie biznesowe w Europie Środkowo-Wschodniej wprowadzając nowy model operacyjny. Strategia wykorzystania synergii obydwu spółek jest częścią planu rozwoju w regionie i obejmuje swoim zasięgów siedem krajów: Polskę, Czechy, Węgry oraz kraje nadbałtyckie. Nowy model operacyjny  ma na celu wzmocnienie pozycji firmy w sektorze spożywczym i jest kolejnym przykładem nowego podejścia biznesowego po dwóch dużych transakcjach: przejęciu Pepsi Bottling Group Inc. oraz PepsiAmericas. W Polsce nowa strategia obowiązuje od 1 stycznia 2011 r. i pozwala na dalszą integrację części przekąskowej i napojowej.

Czytaj dalej »PepsiCo, wprowadzając nowy model operacyjny, potwierdza swoje zaangażowanie biznesowe w Europie Środowo-Wschodniej

PepsiCo rozwija portfolio produktowei planuje dalszy rozwój działalności na polskim rynku w 2010

PepsiCo kontynuuje reformulację portofolio produktowego, dostosowując ofertę do rosnących oczekiwań konsumentów w dziedzinie zdrowia i walorów dietetycznych. W 2010 roku firma zainwestuje ponad 20 milionów euro w budowę centrum badawczego w Hamburgu, którego zadaniem jest opracowywanie nowych receptur przekąsek na potrzeby rynku europejskiego.Czytaj dalej »PepsiCo rozwija portfolio produktowei planuje dalszy rozwój działalności na polskim rynku w 2010