MAKRO Cash & Carry

Link4 z Makro

Link4, lider ubezpieczeń direct, rozpoczyna współpracę z siecią hurtowni wielkopowierzchniowych MAKRO Cash & Carry. Dzięki podpisanej umowie ponad 1,2 miliona klientów MAKRO będzie mogło skorzystać ze specjalnej preferencyjnej oferty ubezpieczeniowej przygotowanej przez Link4.

Czytaj więcej »Link4 z Makro

MAKRO Cash & Carry sponsoruje znany show telewizyjny “MasterChef”

MAKRO Cash & Carry zostało głównym sponsorem znanego, kulinarnego show telewizyjnego “MasterChef’, który w Polsce będzie emitowany po raz pierwszy jesienią tego roku na antenie stacji TVN. „MasterChef” jest jednym z najpopularniejszych reality show poświęconych gotowaniu. Aktualnie produkowany jest w ponad 35 krajach na świecie.

Czytaj więcej »MAKRO Cash & Carry sponsoruje znany show telewizyjny “MasterChef”

Plakaty i ulotki wspierające akcję „Tu mieszkam, tu kupuję” trafią do ponad 140 000 detalistów

Ponad 140 000 pakietów materiałów promujących zakupy „tuż za rogiem” trafi do właścicieli sklepów osiedlowych w całej Polsce. To kolejne działania realizowane w ramach III edycji kampanii „Tu mieszkam, tu kupuję”, której inicjatorem jest MAKRO Cash & Carry.

Czytaj więcej »Plakaty i ulotki wspierające akcję „Tu mieszkam, tu kupuję” trafią do ponad 140 000 detalistów

Handel tradycyjny jednym z głównych bohaterów Europejskiego Kongresu Gospodarczego

Trudna sytuacja handlu tradycyjnego w Polsce i możliwości jego rozwoju to jeden z tematów, o którym dyskutowano podczas tegorocznego Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Partnerem wydarzenia po raz pierwszy było MAKRO Cash & Carry Polska, inicjator kampanii społecznej „Tu mieszkam, tu kupuję”.

Czytaj więcej »Handel tradycyjny jednym z głównych bohaterów Europejskiego Kongresu Gospodarczego

Pierwszy zwiastun zbliżającego się sezonu letniego na Wybrzeżu – ruszył Sezonowy MAKRO Punkt we Władysławowie

27 kwietnia br. sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry uruchomiła we Władysławowie przy ulicy Portowej 3 sezonową halę małego formatu. Nowatorski koncept o charakterze platformy drive-in dedykowany jest przede wszystkim klientom z sektora HoReCa, prowadzącym swój biznes w nadmorskich miejscowościach w okolicach Półwyspu Helskiego.

Czytaj więcej »Pierwszy zwiastun zbliżającego się sezonu letniego na Wybrzeżu – ruszył Sezonowy MAKRO Punkt we Władysławowie