Lemon Sky łączy się z MAT
Digital coraz odważniej wychodzi poza ramy internetu. Agencja Lemon Sky (dawniej Adv.pl) z Grupy ADV łączy się z agencją marketingu zintegrowanego MAT. Zyskuje nowe kompetencje i bogate doświadczenie w obszarze BTL.
Digital coraz odważniej wychodzi poza ramy internetu. Agencja Lemon Sky (dawniej Adv.pl) z Grupy ADV łączy się z agencją marketingu zintegrowanego MAT. Zyskuje nowe kompetencje i bogate doświadczenie w obszarze BTL.
Adv.pl (Lemon Sky) z Grupy ADV otrzymała wyróżnienia w ogólnopolskim konkursie reklamy „Złote Orły”. Agencja została doceniona w kategorii interactive za kampanię „Serce i rozum w social media” oraz w kategorii marketing za kampanię „Viral Kaszpirowski”, bazującą na działaniach marketingu wirusowego.
Czytaj więcej »Agencja Adv.pl (Lemon Sky) w gronie „Złotych Orłów 2011”
Adv.pl (Lemon Sky) z Grupy ADV – stawia na mobile marketing. „Przepisownik” Winiary, „Warszawa ‘44” czy aplikacja na iPada dla KRBRD „Tak będziesz wyglądał w najlepszym wypadku” to tylko niektóre z projektów Adv.pl (Lemon Sky) przygotowane specjalnie z myślą o urządzeniach mobilnych. Agencja planuje stworzenie zespołu specjalistów, który będzie dedykowany kampaniom oraz projektom wykorzystującym rozwiązania mobilne.
Czytaj więcej »Adv.pl (Lemon Sky) inwestuje w mobile marketing
Adv.pl – agencja interaktywna wchodząca w skład Grupy ADV – zdecydowała się na rewolucyjne zmiany. Nowa nazwa – Lemon Sky – to tylko jeden z wielu elementów towarzyszących rebrandingowi marki i zapowiedź rozwoju agencji w kierunku szerszego spojrzenia na komunikację on-line dużych marek.
Agencja interaktywna Adv.pl z Grupy ADV przygotowała niecodzienne randez-vous strategii, kreacji i technologii, które będzie doskonałą okazją do wymiany doświadczeń branży komunikacji e-marketingowej z całego świata. Spotkanie specjalistów z Polski, USA, Wielkiej Brytanii, Francji i Niemiec odbędzie się już 13 października. Event jest także zapowiedzią strategicznych zmian w agencji, które zaskoczą polski rynek.
Adv.pl z Grupy ADV dołączyła do grona partnerów międzynarodwego stowarzyszenia Yamondo. Agencja jest pierwszym i jedynym polskim członkiem prestiżowej organizacji dbającej o międzynarodowe standardy branży marketingu online.
Czytaj więcej »Adv.pl członkiem międzynarodowego stowarzyszenia Yamondo
Od lipca 2011 roku funkcję Dyrektora Działu Strategii w agencji interaktywnej Adv.pl – należącej do Grupy ADV – objął Paweł Jędrak, którego zadaniem jest rozbudowa jednego z trzech kluczowych w realizacji celów strategicznych agencji działu.
Czytaj więcej »Paweł Jędrak nowym Dyrektorem Działu Strategii w Adv.pl
Od maja 2011 roku funkcję Prezes Zarządu agencji interaktywnej Adv.pl – należącej do Grupy ADV – przejęła Magdalena Surowiec, która zastąpiła na tym stanowisku Rafała Dziedzica.
Agencja interaktywna Adv.pl wydała właśnie raport na temat wykorzystania technologii Augmented Reality w marketingu.
Czytaj więcej »Jak skutecznie wykorzystać Augmentem Reality w marketingu – Raport Adv.pl