Magdalena Michalska-Szmidt

Czas na fotoedukację. Rozpoczyna się druga edycja programu Akcja (foto)edukacja

Wystartowała druga edycja programu edukacji fotograficznej „Akcja (foto)edukacja”, którego celem jest poszerzanie wiedzy i umiejętności fotograficznych wśród młodzieży ponadgimnazjalnej z całej Polski. Projekt prowadzony przez Nikon Polska to lekcje z podstaw fotografii oraz konkurs, w którym uczniowie co miesiąc będą mogli wygrać aparaty fotograficzne, a szkoły inspirujące wykłady z profesjonalnym fotografem. Aktywni przez cały rok młodzi twórcy powalczą o stypendium naukowe w wysokości 10 000 PLN, natomiast szkoły o wyposażenie pracowni.

Czytaj więcej »Czas na fotoedukację. Rozpoczyna się druga edycja programu Akcja (foto)edukacja

Prześlij zdjęcia na Wielki Konkurs Fotograficzny i wygraj aparaty Nikon

Nikon Polska objął mecenatem ósmą edycję najpopularniejszego konkursu National Geographic skierowanego do miłośników fotografii. Pasjonaci utrwalania wyjątkowych chwil na zdjęciach przez całe wakacje mogą nadsyłać swoje prace na Wielki Konkurs Fotograficzny. Najlepsze z nich zostaną nagrodzone między innymi sprzętem marki Nikon: lustrzanką D800, aparatami Nikon 1 i kompaktami COOLPIX P7100.

Czytaj więcej »Prześlij zdjęcia na Wielki Konkurs Fotograficzny i wygraj aparaty Nikon

Nikon startuje w Polsce z kampanią „Jestem Nikon”

NIKON Polska rozpoczyna międzynarodową kampanię reklamową pod hasłem „JESTEM NIKON”. Celem kampanii, w której bierze udział brytyjski wokalista Robbie Williams, jest budowa wizerunku marki NIKON jako producenta oferującego najwyższej jakości sprzęt fotograficzny, umożliwiający każdemu użytkownikowi uwiecznienie najważniejszych chwil w życiu. Czytaj więcej »Nikon startuje w Polsce z kampanią „Jestem Nikon”

Nowe funkcjonalności na pierwsze urodziny portalu edukacyjnego NIKONA – www.szerokikadr.pl

Nowa strona główna, ulepszona nawigacja, wyszukiwarka obejmująca wszystkie sekcje oraz materiały szkoleniowe w formie video-poradników – to najważniejsze zmiany wprowadzone w działającym od sierpnia ubiegłego roku portalu edukacyjnym NIKONA – www.szerokikadr.pl. Przez ostatnich dwanaście miesięcy z serwisu skorzystało blisko 400 tys. osób poszukujących informacji i fotograficznych inspiracji. Jednocześnie blisko 16,5 tys. z nich zarejestrowało swoje konta. Czytaj więcej »Nowe funkcjonalności na pierwsze urodziny portalu edukacyjnego NIKONA – www.szerokikadr.pl

Polacy lubią chwalić się swoimi zdjęciami

Wyniki ogólnoeuropejskich badań NIKONA na temat sposobu udostępniania zdjęć. Już  ponad połowa (51%) Polaków dysponujących dostępem do Internetu publikuje w nim swoje zdjęcia, a 47% z nich wcześniej starannie je wybiera. Tym wynikiem Polacy wpisują się w ogólnoeuropejską tendencję, zgodnie z którą prawie połowa (46,8%) internautów z Europy swoje zdjęcia zamieszcza w sieci, a 41,8% uprzednio je selekcjonuje. Czytaj więcej »Polacy lubią chwalić się swoimi zdjęciami