Przejdź do treści

Magdalena Dwulit

Bezpieczne przesyłki Siódemki – nowa odsłona kampanii informacyjnej

Bezpieczeństwo przesyłek to jeden z najistotniejszych elementów docenianych przez klientów korzystających z usług firm kurierskich. Siódemka SA z początkiem roku 2012 rozpoczęła kampanię informacyjną „Widocznie bezpieczniejsi”. Ma to związek z wprowadzeniem przez firmę nowych opakowań podnoszących standard bezpieczeństwa. Celem kampanii informacyjnej jest pokazanie szczególnej dbałości o każdą przesyłkę powierzaną kurierom Siódemki.

Czytaj dalej »Bezpieczne przesyłki Siódemki – nowa odsłona kampanii informacyjnej

„Lubię to!”: Siódemka na Facebooku

Siódemka uruchomiła swój profil na Facebooku – najpopularniejszym na świecie serwisie społecznościowym. Nowy interaktywny kanał komunikacji zachęca do śledzenia ciekawych wydarzeń związanych z firmą oraz twórczej dyskusji. Od tej pory każdy z użytkowników Facebooka będzie miał możliwość angażowania się w szereg inicjatyw proponowanych przez Siódemkę oraz aktywnego budowania społeczności firmy. Aby dołączyć do fanów Siódemki wystarczy kliknąć „Lubię to!” na http://www.facebook.com/Siodemka.Przesylki.Kurierskie

Czytaj dalej »„Lubię to!”: Siódemka na Facebooku

Serwis internetowy siodemka.com w nowej odsłonie

Nowy serwis internetowy www.siodemka.com to potwierdzenie dążeń firmy Siódemka, by stać się najbardziej przyjazną firmą kurierską dla Klienta na polskim rynku. Wprowadzone zmiany wynikają z głębokiego zrozumienia potrzeb Klientów, dla których dostęp do informacji oraz przyjazność użytkowania odgrywa kluczową rolę. Na znaczeniu przybiera również szybkość działania i optymalizacja procesu obsługi klientów.

Czytaj dalej »Serwis internetowy siodemka.com w nowej odsłonie