Maciej Ossowski

Prawo w email marketingu – raport GetResponse

getresponse93% marketerów wie, że trzeba pozyskać zgodę odbiorcy, aby wysłać mu informację handlową za pomocą emaila, 29% badanych uważa, że nie trzeba stosować subskrypcji z potwierdzeniem, a 40% wysyła ofertę handlową na adres email znaleziony na stronie internetowej firmy – wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse.

Czytaj więcej »Prawo w email marketingu – raport GetResponse

1 Maciej Ossowski

Email marketing vs marketing automation – darmowy poradnik od ekspertów GetResponse

getresponseCo w ogóle oznacza termin „marketing automation”, czym różni się od email marketingu i jak wykorzystać ten kanał do komunikacji z klientami – na te i wiele innych pytań można znaleźć odpowiedź w darmowym poradniku GetResponse „Email marketing vs marketing automation”.

Czytaj więcej »Email marketing vs marketing automation – darmowy poradnik od ekspertów GetResponse

“Email w biegu”: Jak dziś sprawdzamy pocztę elektroniczną – raport GetResponse

Niemal 24% badanych wykorzystuje do sprawdzania poczty email jednocześnie urządzenia mobilne i stacjonarne. Ponad 18% użytkowników smartfonów najczęściej wykorzystuje je do sprawdzania poczty email, a 63,3% z nich prowadzi za ich pomocą aktywną korespondencję emailową – wynika z raportu „Email w biegu” przygotowanego przez ekspertów GetResponse.

Czytaj więcej »“Email w biegu”: Jak dziś sprawdzamy pocztę elektroniczną – raport GetResponse