Awanse w miesięczniku „M jak mama”
Nowym dyrektorem wydawniczym miesięcznika „M jak mama” (MURATOR SA) została Agata Brzozowska, natomiast Marta Radzik-Maj objęła stanowisko redaktora naczelnego tego tytułu.
Nowym dyrektorem wydawniczym miesięcznika „M jak mama” (MURATOR SA) została Agata Brzozowska, natomiast Marta Radzik-Maj objęła stanowisko redaktora naczelnego tego tytułu.
Od lutowego numeru miesięcznik „M jak mama” zmienia się. Zachowując poradnikowy charakter, pismo nabrało bardziej nowoczesnego, lifestylowego charakteru, odpowiadającego potrzebom wymagającej i poszukującej czytelniczki. Rynkowy debiut odmienionego magazynu wspiera kampania promocyjna.
Czytaj dalej »„M jak mama” w nowej odsłonie i z kampanią promocyjną
Do połowy nakładu majowego numeru „M jak mama”, wydawnictwo MURATOR S.A. dołączyło płytę „Fit mama – trenuj z nami”. Zawiera ona zestaw ćwiczeń przygotowany specjalnie dla Czytelniczek „M jak mama” przez instruktorkę fitness Katarzynę Sempolską, autorkę nowatorskiego programu dla kobiet w ciąży „Aktywne 9 miesięcy”. Na płycie znajdują się również opinie i porady ginekologa oraz położnej, ekspertów „M jak mama”, na temat bezpiecznej gimnastyki przyszłych mam.
Czytaj dalej »W dobrej formie z „M jak mama”
Według danych własnych MURATORA S.A. sprzedaż ogółem grudniowego numeru „M jak mama” wyniosła 66 409 egzemplarzy. To przy nakładzie 90 000 egzemplarzy bardzo dobry wynik i dotychczas rekordowa sprzedaż pisma.
Czytaj dalej »Grudniowe „M jak mama” zanotowało rekordową sprzedaż
Grudniowy numer poradnika kobiet w ciąży – „M jak mama” ukazał się z płytą VCD „Przygody Kota Filemona”. Płyta, na której znajduje się 5 filmów animowanych, została dołączona do całego nakładu pisma, tj. 90 tys. egzemplarzy. Świąteczne wydanie przy nie zmienionej cenie 3,99 złotych jest również obszerniejsze – 16 stron więcej, to wynik dużego zainteresowania reklamodawców.
Czytaj dalej »„M jak mama” na Święta – z płytą z bajkami