m-commerce

M-commerce: powiadomienia push zwiększają zaangażowanie i sprzedaż

Aplikacje mobilne coraz bardziej zyskują w kontekście zwiększania sprzedaży. Okazuje się, że przeciętny właściciel smartfona korzysta nawet z 27 takich programów. Niestety, aż 1 na 5 z nich po zainstalowaniu zostaje użyty tylko raz. Skutecznym sposobem na zachęcenie do ich częstszego uruchamiania okazuje się być wykorzystanie powiadomień push. Według najnowszych badań, aplikacje mobilne, które je wykorzystują są uruchamiane nawet o 88 proc. częściej niż te, które ich nie posiadają.Czytaj więcej »M-commerce: powiadomienia push zwiększają zaangażowanie i sprzedaż

M-commerce to przyszłość serwisów zakupów grupowych

  • by

Dynamiczny rozwój serwisów zakupów grupowych był jednym z kamieni milowych polskiego e-commerce w 2011 roku. Wielu Polaków dopiero poznaje kupowanie za pół ceny, a być może już niedługo zniknie wizytówka grupowych zakupów – drukowane kupony zniżkowe, które trzeba okazać przy realizacji usługi. Powód to m-commerce i tzw. strona lekka, którą właśnie wprowadził Citeam.pl.

Czytaj więcej »M-commerce to przyszłość serwisów zakupów grupowych