Łukasz Wylęga

Headz podwaja sieć nośników reklamy zewnętrznej i liczy na wzrost zysków w kryzysie

Headz Marketing Partner, warszawska firma będąca właścicielem ogólnopolskiej sieci ponad 200 nośników reklamy zewnętrznej, inwestuje w sieć tablic reklamowych w górach i liczy na wzrost zysku w 2013 roku. Inwestycje rzędu kilku milionów złotych w 2013 roku mają podwoić rozmiar sieci  do 400 tablic w całym kraju.

Czytaj więcej »Headz podwaja sieć nośników reklamy zewnętrznej i liczy na wzrost zysków w kryzysie

Toyota i Headz promują niezawodną RAV4

Headz Marketing Partner – jeden z wiodących dostawców wielkoformatowych nośników reklamy zewnętrznej typu Premium w Polsce – realizuje zimową kampanię dla koncernu motoryzacyjnego Toyota Motor Poland. Akcja, promująca niezawodny i bezpieczny model RAV4, odbywa się w najpopularniejszych polskich kurortach zimowych, tj.: Zakopane, Szczyrk, Wisła czy Białka Tatrzańska. Kampania realizowana jest na nośnikach typu mountainboard, które – poza funkcją reklamową – zabezpieczają stoki.

Czytaj więcej »Toyota i Headz promują niezawodną RAV4

Pierwszy w Polsce magazyn męski w sieci wchodzi na rynek

Na polski rynek wchodzi od 28 czerwca br. nowy magazyn Monkey. To pierwsze tego typu pismo, które dostępne będzie bezpłatnie i wydawane jedynie w sieci. Wydawcą magazynu jest spółka E-Publishing, która zakupiła licencję od brytyjskiej spółki Dennis Publishing, wydającej od kilku lat magazyn Monkey w postaci tygodnika na rynku brytyjskim.

Czytaj więcej »Pierwszy w Polsce magazyn męski w sieci wchodzi na rynek