L’Oreal

„Dwie kobiety – dwa różne zapachy Lancôme”. Lancôme we współpracy z TBWA

Zespół Lancôme (marki należącej do koncernu L’Oréal) we współpracy z agencją kreatywną TBWA przygotował spot radiowy promujący dwa zapachy – „La vie est belle” oraz „Trésor Midnight Rose”. Kampania pod hasłem „Dwie kobiety – dwa różne zapachy Lancôme” w pełni oddaje filozofię producenta perfum, zgodnie z którą każda kobieta pragnie wybrać własną drogę do szczęścia i świadomie być sobą.

Czytaj więcej »„Dwie kobiety – dwa różne zapachy Lancôme”. Lancôme we współpracy z TBWA

Europejski Trybunał Sprawiedliwości wydaje wyrok w sprawie reklamy porównawczej; uznaje ją za przejaw nieuczciwej konkurencji

Wyrok korzystny dla klienta kancelarii Baker & McKenzie, firmy L’Oréal, zapadł 18 czerwca. W sprawie przed ETS wypowiadała się również Polska. Trybunał uznał, że właściciel oryginalnego znaku może żądać zakazu jego używania w reklamie porównawczej. Czytaj więcej »Europejski Trybunał Sprawiedliwości wydaje wyrok w sprawie reklamy porównawczej; uznaje ją za przejaw nieuczciwej konkurencji

35 fabryk L’Oreal startuje z systemem Apriso

Projekt był jednym z największych, w które zaangażowano polski zespół wdrożeniowy Apriso. Francuska centrala L’Oreal chciała zestandaryzować procesy w 35 fabrykach, unifikując i redukując jednocześnie koszty utrzymania międzynarodowej infrastruktury IT. Dla oddziałów priorytetem zaś była redukcja kosztów produkcji, logistyki oraz stanów magazynowych.Czytaj więcej »35 fabryk L’Oreal startuje z systemem Apriso

Zostań twarzą kampanii reklamowych L’Oreal

Wystartował niecodzienny konkurs mający wyłonić modelkę, która zostanie twarzą reklamową marki Casting Creme Gloss L’Oreal Paris. Wybory odbywają się w kilku etapach, a ich finał będzie miał miejsce podczas tegorocznej edycji Warsaw Fashion Street. Organizatorem akcji jest agencja REDage, natomiast pracami jury pokieruje Dorota Wróblewska, właścicielka domu mody Forget Me Not.
Czytaj więcej »Zostań twarzą kampanii reklamowych L’Oreal