Livingmedia

Wpływ wideo na pozycję strony w wyszukiwarce

Jednym z głównych wyznaczników sukcesu firmy w internecie jest optymalizacja jej strony firmowej pod kątem wyszukiwarek (SEO). Konkurencyjność na listach wyników wyszukiwania zwiększa zamieszczanie materiałów wideo. Jednak, by odniosło to pożądane efekty muszą być one także odpowiednio zoptymalizowane. Jak więc wykorzystać wideo do poprawy pozycji w rankingach?

Czytaj więcej »Wpływ wideo na pozycję strony w wyszukiwarce

Jak efektywnie wykorzystywać wideo w PR?

Komunikowanie i budowanie świadomości marki są niezmiennymi dominantami PR-u. Tym, co natomiast się zmienia, są kanały tej komunikacji. Internet zrewolucjonizował sposób rozprzestrzeniania się informacji, które firma ma do przekazania światu. Papierowe notki wysyłane w kopertach do dziennikarzy wyparte zostały przez emaile i newslettery, o znacznie większej efektywności. Ale w internecie dekada to cała epoka. Toteż dzisiejszy obraz komunikacji z mediami ulega znaczącym zmianom.

Czytaj więcej »Jak efektywnie wykorzystywać wideo w PR?

Transmisje wideo na Facebooku

Firma Livingmedia stworzyła autorską platformę wideo dla biznesu, która umożliwia firmom komunikację ze wszystkimi interesariuszami, również poprzez media społecznościowe. 31 stycznia br. za pomocą platformy Livingmedia przeprowadzono transmisję online na Facebooku z dyskusji panelowej „Made in China. Made by…?” zorganizowanej przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Materiał w wersji VoD jest dostępny na stronie: http://platforma.livingmedia.pl/fob/110203001/. 

Czytaj więcej »Transmisje wideo na Facebooku

Transmisja wideo na Facebooku z dyskusji panelowej o odpowiedzialnej produkcji

Czy w świecie globalizacji jest miejsce na budowanie odpowiedzialnych relacji z dostawcami? Czy konsumenci mają wpływ na to jak produkowane są towary? 31 stycznia br. o godz. 15 odbędzie się dyskusja panelowa na temat odpowiedzialnej produkcji, zorganizowana przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Czytaj więcej »Transmisja wideo na Facebooku z dyskusji panelowej o odpowiedzialnej produkcji

studio PRowokacja pracuje dla Livingmedia

Agencja Public Relations studio PRowokacja, specjalizująca się w obsłudze firm z branży nowych technologii,  rozpoczęła współpracę z firmą Livingmedia, producentem platformy wideo dla biznesu. Agencja odpowiada za kontakty z dziennikarzami, działania e- pr oraz doradztwo biznesowe. Agencja została wybrana w drodze rekomendacji. Za projekt odpowiada Paulina Śliwińska.

Czytaj więcej »studio PRowokacja pracuje dla Livingmedia