Przejdź do treści

Lisner

Śledź na zakręcie

Jesienią 2011 roku odnotowano drastyczne zmiany na rynku przetworów rybnych. Sytuacja obejmuje zmniejszenie limitów połowowych śledzia w ostatnim sezonie przy jednoczesnym zwiększonym popycie na śledzia. Deficyt tego surowca jest równoznaczny z wysokim wzrostem cen produktów śledziowych.

Czytaj dalej »Śledź na zakręcie

Sałatka polska w nowym wydaniu

Wiosną 2011 roku marka Lisner wprowadziła do swojej oferty SALATERIĘ Sałatkę polską w odświeżonym, większym opakowaniu 270g. Nowe wydanie SALATERII akcentuje jej lekkość, naturalność i tradycyjny smak, dzięki którym sałatka świetnie sprawdzi się przy różnych okazjach – posiłku w domu, lunchu w pracy czy przekąski w czasie podróży.

Czytaj dalej »Sałatka polska w nowym wydaniu

Sposób na przerwę z Salaterią Lisner

Na początku czerwca wystartowała internetowa odsłona kampanii reklamowej poświęconej sub-marce SALATERIA. Realizowana kampania jest jednocześnie konkursem pod hasłem „Sposób na przerwę”. Jej celem jest wypromowanie SALATERII jako pożywnej i zdrowej przekąski w pracy oraz rozpropagowanie serwisu konsumenckiego www.salateria.pl. Za kreację kampanii i budowę serwisu odpowiedzialna jest agencja Interactive Solutions, a media zaplanował i zakupił Next.

Czytaj dalej »Sposób na przerwę z Salaterią Lisner

Jesienna kampania reklamowa marki Lisner

W listopadzie 2009 roku startuje kolejna odsłona kampanii reklamowej marki LISNER pod hasłem „Zdrów jak ryba”. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki LISNER jako marki nowoczesnej, oferującej szeroką gamę przetworów rybnych, past kanapkowych, sałatek i gotowych dań mrożonych odpowiadających wymaganiom współczesnych konsumentów w zakresie nie tylko zdrowego, ale i smacznego odżywiania.Czytaj dalej »Jesienna kampania reklamowa marki Lisner

Nowa kampania reklamowa marki Lisner

W czerwcu 2009 roku rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej marki LISNER pod hasłem „Zdrów jak ryba”.  Jej celem  jest ocieplenie wizerunku marki, poinformowanie grupy docelowej  o nowych kategoriach produktów oraz uświadomienie konsumentom  szerokiej oferty LISNERA – past kanapkowych,  sałatek oraz przetworów rybnych.  Czytaj dalej »Nowa kampania reklamowa marki Lisner

Rybne kąski marki Lisner

Z myślą o tych, którzy poszukują ciekawego połączenia smaków w wygodnych w użyciu opakowaniach marka Lisner opracowała dwie nowe gamy produktów – PrzySnacki i Ryby łagodne w sosach. Ciekawe zestawienie śledzi atlantyckich z dodatkami oraz łagodnych, gotowanych ryb w sosach to doskonała alternatywa na szybkie zaspokojenie głodu, niezależnie od miejsca czy pory dnia. Niewielkie opakowanie na „jeden raz” oraz oryginalne smaki sprawią, że produkty doskonale sprawdzą się jako szybka, zdrowa  przekąska w pracy czy na przyjęciu.
Czytaj dalej »Rybne kąski marki Lisner