Archiwa tagu: LinkedIn

Facebook i Groupon na giełdzie – czy grozi nam pęknięcie bańki internetowej?

Pomimo kryzysu gospodarczego i chwiejnych nastrojów na giełdach, kolejne firmy internetowe podejmują decyzję o wejściu na parkiet. Jest to największa od ponad dekady fala debiutów tego typu spółek. Czy grozi nam kolejne pęknięcie internetowej bańki, podobne do tego z 2000 roku, kończącego pięcioletni boom internetowy?

Rola serwisów społecznościowych w budowaniu wizerunku firm

Social media zmieniły sposób pozyskiwania danych o pracodawcach. Coraz częściej Internauci informacje o warunkach pracy w danej firmie czerpią z serwisów społecznościowych. Najpopularniejszym źródłem takiej wiedzy jest GoldenLine, ale kandydaci przeszukują w tym celu również Facebook czy LinkedIn. Jest to duże wyzwanie dla pracodawców w obszarze budowania wizerunku firmy w sieci.

Twórca LinkedIn w październiku w Polsce – rusza kolejna edycja e-nnovation

Grupa Allegro po raz drugi organizuje międzynarodowe spotkanie specjalistów biznesu internetowego. Konferencja „e-nnovation – more than experience” odbędzie się w dniach 20-21 października w Poznaniu. Pojawią się na niej twórcy takich internetowych sukcesów jak LinkedIn, sławy e-commerce z Europy i świata, doświadczeni przedsiębiorcy, innowatorzy e-biznesu, a także znani blogerzy.

Kancelaria RÖDL & PARTNER w Polsce dołącza do drużyny Facebook’a

Kancelaria Rödl & Partner w Polsce jako jedna z pierwszych założyła swój profil na portalu społecznościowym Facebook.  Tym samym dołączyła do grona innych firm doradczych, które promują swoją działalność. Kancelaria Rödl & Partner opublikowała swój profil na portalu społecznościowym Facebook. Oficjalny profil Kancelarii Rödl & Partner będzie miejscem, w którym na bieżąco pojawiać się będą… Czytaj dalej »

Pracodawcy będą zatrudniać w 2010 r. – wyniki badania Universum Employer Branding Survey

Według ostatniego badania „Employer Branding Survey” przeprowadzanego przez Universum, firmę zajmującą się employer branding, eksperci ds. HR twierdzą, że w 2010 r. sytuacja na rynku pracy się poprawi. Prawie połowa respondentów uważa, że działania w zakresie budowania marki pracodawcy zyskują na znaczeniu, a jedna czwarta przyznaje, że nakłady finansowe na te działania wzrosną.

Referencje na wagę złota

Silna konkurencja na rynku pracy, zwłaszcza w czasie kryzysu, zmusza osoby poszukujące pracy do zadbania o swój wizerunek, zaprezentowania swojej osoby jak najszerszej liczbie potencjalnych pracodawców oraz do zdobycia cennych  i wiarygodnych referencji, które w tym pomogą. Jak zdobyć wartościowe referencje?