Tag Archives: Lidl

Bądź fit z Lidlem

Po świątecznym łakomstwie i sylwestrowym szaleństwie czas na trochę ruchu. Od 7 stycznia w sklepach Lidl pojawi się bogata oferta przyrządów do domowej siłowni, sportowych ubrań, a także zdrowych przekąsek. Spełnij swoje postanowienia i aktywnie rozpocznij Nowy Rok z Lidlem!

Cenowe mistrzostwa świata w Lidlu

„Baaach!!! I tu widzimy, wpada do siatki Kiełbasa Krakowska po 2,22!! A potem buuum!! Do tej samej siatki trafiają bezbłędnie sosy włoskie po 4,99” – tak w kolejnym spocie nowej kampanii znany piłkarz i komentator sportowy Jacek Gmoch opisuje promocję cenową sieci Lidl obejmującą specjalnie wyselekcjonowany asortyment produktów żywnościowych i akcesoriów dla kibiców.

Smörgåsbord, czyli szwedzki stół obfitości

Kolejnym celem kulinarnej podróży Lidla jest Skandynawia, która kojarzy się głównie z krystalicznie czystą przyrodą oraz znanym producentem mebli. Aby pokazać inne, kulinarne oblicze tej części globu, już od poniedziałku 12 marca w sklepach Lidl będzie można nabyć tradycyjne skandynawskie specjały, takie jak szwedzkie pulpeciki köttbullar, dżem z borówek lub też powszechnie znane i lubiane ciasteczka korzenne.

Wygraj telefon Samsung Wave 3 w Lidlu

Samsung Wave 3 to najnowszy i flagowy smartfon tej firmy z linii Wave, który został wprowadzony na rynek w drugiej połowie listopada. Wyposażony w najnowszą wersję systemu bada 2.0 i wykonany z aluminium teraz jest do wylosowania w startującej 5 grudnia loterii „Samsung od @”. By wziąć udział w losowaniu, wystarczy przysłowiowe jedno kliknięcie. Na szczęśliwców, którzy losowani będą do 24 grudnia czeka aż 31 telefonów.

Na zdrowie… pracowników Lidla

Sieć sklepów spożywczych Lidl we współpracy z Grupą Medicover wprowadziła Grupowe Ubezpieczenie Medyczne. Firma oferuje uczestnictwo w „Programie Sieć Plus” wszystkim 9 tysiącom swoich pracowników. W skład pakietu świadczeń wchodzą konsultacje lekarzy specjalistów, badania diagnostyczne, zabiegi ambulatoryjne i szczepienia przeciwko grypie.

Lidl liderem rankingu Greenpeace

W czasach ekologicznej troski o zmniejszający się w szybkim tempie zasób dóbr ziemskich coraz częściej monitoruje się politykę handlową wytwórców i dystrybutorów żywności. W tegorocznym rankingu Greenpeace zatytułowanym „Oceany na sprzedaż” sieć sklepów spożywczych Lidl okazała się liderem we wdrażaniu zrównoważonej strategii pozyskiwania ryb, produktów rybnych oraz owoców morza.