Liberty Direct

Liberty Direct z nowym Dyrektorem IT

Z początkiem sierpnia Robert Żuk objął stanowisko Dyrektora IT Liberty Direct. Nowy dyrektor, dotychczas związany z Bankiem BPH, posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu systemami oraz strukturami IT. W Liberty Direct będzie odpowiadał za zarządzanie i rozwój infrastruktury informatyczno-telekomunikacyjnej oraz utrzymanie i bieżące działanie systemów informatycznych.

Czytaj więcej »Liberty Direct z nowym Dyrektorem IT

Liberty Direct: silny wzrost w I kwartale. Multiagencje nowym kanałem sprzedaży ubezpieczyciela

Liberty Direct, jeden z liderów rynku ubezpieczeń oferowanych przez internet i telefon, opublikował wyniki za I kwartał. Towarzystwo uzyskało 39,4 mln zł składki przypisanej brutto osiągając 36-proc. wzrost (o 10,3 mln zł) w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Oznacza to, że rozwija się ponad dwa razy szybciej niż rynek ubezpieczeń majątkowych. Firma podała ponadto, że ponad 50% nowych klientów pochodzi obecnie z alternatywnych kanałów sprzedaży i rozpoczyna dystrybucję poprzez multiagencje.Czytaj więcej »Liberty Direct: silny wzrost w I kwartale. Multiagencje nowym kanałem sprzedaży ubezpieczyciela

Ubezpieczenia mieszkaniowe w kampanii Liberty Direct

Liberty Direct – ubezpieczyciel oferujący polisy przez internet i telefon – rozpoczął produktową kampanię reklamową. W emitowanym od 7 marca spocie, oprócz ubezpieczeń komunikacyjnych OC i AC po raz pierwszy promowane są ubezpieczenia mieszkaniowe. Kreacja kampanii została przygotowana przez Liberty Direct. Produkcją zajął się dom Easy Hell, a za zakup mediów odpowiada MPG. Kampania obejmuje TVP, TVN i Polsat oraz w kanały tematyczne.

Czytaj więcej »Ubezpieczenia mieszkaniowe w kampanii Liberty Direct

Idealny świat w kampanii Liberty Direct

Rusza nowa kampania wizerunkowa Liberty Direct – ubezpieczyciela komunikacyjnego oferującego polisy przez internet i telefon. Ideą kreatywną filmu jest konfrontacja nieistniejącego „idealnego świata”, w którym samochody są elastyczne i po zderzeniu samoczynnie powracają do swojej pierwotnej formy z „twardą i kanciastą” rzeczywistością, w której warto korzystać z usług ubezpieczyciela dającego pewność sprawnej obsługi w przypadku szkody.

Czytaj więcej »Idealny świat w kampanii Liberty Direct

Rusza druga edycja akcji „Poleć sprawdzone ubezpieczenie” Liberty Direct

Od stycznia rusza kolejna edycja akcji „Poleć sprawdzone ubezpieczenie” organizowanej przez Liberty Direct. Dzięki udziałowi w promocji Klienci firmy za każde skuteczne polecenie polisy komunikacyjnej kolejnej osobie otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości od 50 do 100 zł, a osoby które w wyniku polecenia zdecydują się na kupno ubezpieczenia – zniżkę na polisę analogicznej wartości.

Czytaj więcej »Rusza druga edycja akcji „Poleć sprawdzone ubezpieczenie” Liberty Direct

Liberty Direct wprowadza e-konto

Liberty Direct – ubezpieczyciel oferujący polisy przez internet i telefon – uruchomił całodobowy system obsługi Klientów on-line. Poprzez e-konto „Twoje sprawy” Klienci firmy mogą kompleksowo zarządzać posiadanymi ubezpieczeniami, odnawiać je, monitorować przebieg wystawiania oraz wysyłki polis, a także kupować dodatkowe produkty. System umożliwia ponadto zgłaszanie sprzedaży bądź kupna samochodu, w tym przesyłanie odpowiednich dokumentów przez internet, a także pełną kontrolę płatności.

Czytaj więcej »Liberty Direct wprowadza e-konto