Liberty Direct

Rusza akcja „Prędkość w mieście do obciach”

Rusza akcja społeczna „Prędkość w mieście to obciach”, której organizatorem jest firma ubezpieczeniowa Liberty Direct. Celem przedsięwzięcia jest ograniczenie liczby wypadków drogowych w miastach poprzez zmianę postaw społecznych dotyczących jazdy samochodem oraz upowszechnianie wiedzy na temat bezpieczeństwa ruchu drogowego. Patronem programu jest Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego.

Czytaj więcej »Rusza akcja „Prędkość w mieście do obciach”

Liberty Direct promuje jakość w kampanii

Liberty Direct rusza kampanią reklamową opartą o wyniki rankingu Dziennika Ubezpieczeniowego. Firma wypadła w nim najlepiej wśród firm wywodzących się z modelu direct. Kampania obejmie główne stacje telewizyjne – TVN, TVP, Polsat oraz kanały tematyczne. Kreacja spotu została przygotowana przez Liberty Direct, a produkcja zrealizowana przy współpracy z domem EasyHell Productions. Za zakup mediów odpowiada Havas Media.

Czytaj więcej »Liberty Direct promuje jakość w kampanii

Katarzyna Bieńkowska awansuje w strukturach Liberty Mutual

Katarzyna Bieńkowska – Dyrektor Personalny Liberty Direct – objęła dodatkowo funkcję Dyrektora Personalnego na Europę Środkową i Wschodnią Liberty International. Łącząc obydwa stanowiska będzie odpowiadać za rozwój procesów HR na poziomie regionu oraz wdrażanie standardów Grupy Liberty Mutual Insurance w Rosji oraz Turcji.

Czytaj więcej »Katarzyna Bieńkowska awansuje w strukturach Liberty Mutual

Liberty Direct rusza z kampanią wizerunkową

Liberty Direct rusza z telewizyjną kampanią wizerunkową. Na jej potrzeby przygotowano trzy, 15-sec. telewizyjne spoty reklamowe podkreślające atrybuty marki: niskie ceny dla bezszkodowych kierowców oraz najwyższe standardy obsługi Klientów, zgodnie z którymi decyzja o wypłacie odszkodowania z AC zapada maksymalnie w ciągu 7 dni. Z dotychczasowymi kreacjami kampanię łączy symbol Liberty Direct – Statua Wolności oraz hasło „Sprawdzone ubezpieczenie w lepszej cenie”.

Czytaj więcej »Liberty Direct rusza z kampanią wizerunkową

Liberty Direct: promocja OC i AC z okazji 100-lecia grupy

Rusza promocja pakietów OC i AC w Liberty Direct zorganizowana z okazji 100-lecia grupy Liberty Mutual Insurance. Osoby, które podczas rozmowy z konsultantem Liberty Direct powołają się informację o promocji lub podadzą hasło „100 lat”, otrzymają 100zł zniżki na polisy. Promocję, która potrwa do 23 lipca br. wesprze kampania e-mailingowa.

Czytaj więcej »Liberty Direct: promocja OC i AC z okazji 100-lecia grupy

Liberty Direct zachęca do zakupów on-line

Rusza kampania reklamowa ubezpieczeń OC i AC Liberty Direct. Nowy spot zachęca do zakupu polis przez internet, co premiowane jest przez ubezpieczyciela 5% zniżką. Kampania obejmie główne stacje telewizyjne – TVP, TVN, Polsat, a także wybrane kanały tematyczne. Kreacja została przygotowana przez Liberty Direct, a produkcja zrealizowana przy współpracy z EasyHell. Za zakup mediów odpowiada MPG.

Czytaj więcej »Liberty Direct zachęca do zakupów on-line