Kuźnia PR

El Sol – słońce, muzyka, dobre wino! Nowa kampania sponsorska marki El Sol

El Sol powraca do telewizji z nowym spotem! 1 listopada pod hasłem „El Sol – słońce, muzyka, dobre wino” rozpocznie się niemalże dwumiesięczna kampania marki, sponsora El Sol Salsa Festival. Klipy emitowane na antenie kanałów należących m.in. do Grupy TVN, wspierają również rozbudowane działania BTL.

Czytaj więcej »El Sol – słońce, muzyka, dobre wino! Nowa kampania sponsorska marki El Sol

„Poznaj Michel Angelo” – pierwsza kampania telewizyjna marki

Pierwsza kampania telewizyjna win musujących Michel Angelo pt. „Poznaj Michel Angelo”, rozpoczęła się 12 grudnia i potrwa do końca br. Przygotowane spoty sponsorskie mają charakter wizerunkowy i stanowią kolejny etap relaunchu marki, który rozpoczął się 1 listopada wejściem na rynek Michel Angelo w nowych, eleganckich opakowaniach.

Czytaj więcej »„Poznaj Michel Angelo” – pierwsza kampania telewizyjna marki

„Agentki CIN&CIN”– nowa kampania telewizyjna CIN&CIN

Agentki CIN&CIN – pod takim tytułem ruszyła 21 listopada br. kampania telewizyjna marki CIN&CIN – sponsora Międzynarodowego Turnieju Tańca CIN&CIN Polish Cup. Spoty sponsorskie emitowane są w TVN oraz kanałach tematycznych kierowanych do kobiet. Kampania wspierana jest działaniami w mediach społecznościowych oraz aktywnościami w punktach sprzedaży.

Czytaj więcej »„Agentki CIN&CIN”– nowa kampania telewizyjna CIN&CIN

FIORE – na spotkanie z przyjemnością

Marka FIORE powraca na rynek w udoskonalonej recepturze i odmienionej szacie graficznej. Pierwszy na polskim rynku, kobiecy szampański koktajl, trafia właśnie na półki sklepowe. Musujące FIORE wzbogacone naturalnym sokiem ze świeżych truskawek, brzoskwiń bądź winogron ze szczepu muscat to jedyna w swoim rodzaju, niepowtarzalna kompozycja smakowa, stworzona specjalnie z myślą o kobietach. Celem pierwszego etapu działań marketingowych jest wsparcie sprzedaży produktów marki oraz budowanie jej świadomości wśród kobiecego targetu.

Czytaj więcej »FIORE – na spotkanie z przyjemnością

„CIN&CIN Smaki lata” – wakacyjna promocja CIN&CIN

W połowie czerwca rozpoczęła się promocja marki CIN&CIN „Smaki Lata”. Przez cały okres wakacji, owocowe warianty CIN&CIN dostępne w trzech orzeźwiających smakach: Cherry, Orancini i Lemoncini wspierane będą działaniami prosprzedażowymi w punktach sprzedaży oraz wzmożonymi aktywnościami w Internecie. Akcja dedykowana jest dla sklepów detalicznych oraz sieciowych i dotyczy wsparcia sprzedaży oraz wzrostu świadomości wśród grupy docelowej gotowymi drinkami od CIN&CIN.

Czytaj więcej »„CIN&CIN Smaki lata” – wakacyjna promocja CIN&CIN

Cross promocja marki Plusssz i Multikina

Plusssz Magnez Multiwitamina zaprasza do Multikina! – pod takim hasłem rozpoczyna się wspólna promocja marki Plusssz i Multikina. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić Plusssz Magnez, a następnie paragon wymienić na jeden z 20 000 promocyjnych biletów do kina. Akcja potrwa do końca czerwca i odbędzie się w sieci Multikin na terenie całego kraju. Promocja zostanie wsparta kampanią BTL oraz działaniami PR.

Czytaj więcej »Cross promocja marki Plusssz i Multikina

Wakacje z Fresco we włoskim stylu

Poczuj atmosferę słonecznej Italii i zasmakuj prawdziwego dolce vita! Fresco, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek win stołowych w Polsce, przygotowała na okres letni nową promocję konsumencką. Na zwycięzców zabawy czekają kultowe włoskie skutery oraz aparaty cyfrowe. Promocja rozpoczyna się 9 maja br. i będzie trwała 8 tygodni – aż do 30 czerwca 2011 r.

Czytaj więcej »Wakacje z Fresco we włoskim stylu

Wirtualny świat Piccolo

Marka Piccolo – ekspert od aktywnej, radosnej zabawy – odświeżyła swój serwis internetowy www.piccolo.pl, tworząc innowacyjną platformę promującą wspólne spędzanie czasu z najmłodszymi w wirtualnej przestrzeni. Serwis został przygotowany w taki sposób, aby umożliwić rodzicom bezpieczne wprowadzenie dzieci w świat Internetu, m.in. poprzez uczestnictwo w serwisach społecznościowych. Nowa odsłona strony ruszyła 1 września br.

Czytaj więcej »Wirtualny świat Piccolo