Krzysztof Winnik

Agencja OSTRYGA wprowadza usługę optymalizacji kampanii na Facebooku

Agencja strategicznego marketingu społecznościowego OSTRYGA wprowadza do swojej oferty innowacyjną usługę Facebook Ads Optimization, czyli optymalizację kampanii reklamowych w serwisie Facebook. Pozwoli ona na znacznie lepsze gospodarowanie budżetami Klientów i realne zwiększenie efektywności prowadzonych działań.

Czytaj więcej »Agencja OSTRYGA wprowadza usługę optymalizacji kampanii na Facebooku

Kampania Zostań Łowcą Uśmiechów dla Unilever zakończona

Sukcesem zakończyła się kampania „Zostań Łowcą Uśmiechów”, którą dla marki Signal, na zlecenie Unilever zaplanowała i przeprowadziła grupa marketingu zintegrowanego NuOrder. 240 tysięcy unikalnych użytkowników serwisu, 9 tysięcy uczestników konkursu i 2 400 nowych fanów Signal White Now Ice Cool Mint na Facebooku to tylko niektóre z wyników zintegrowanej akcji dla Klienta w internecie.

Czytaj więcej »Kampania Zostań Łowcą Uśmiechów dla Unilever zakończona