Krzysztof Szyszka

Pomysł na bezpośrednią e-komunikację

W erze konsumenta, aby zaistnieć na rynku lub pokazać się z nowym produktem nie wystarczą już tradycyjne działania czy inwestycja w samą reklamę. Nie ważne jak innowacyjny jest oferowany produkt, aby przebić się przez medialny gąszcz konkurencyjnych ofert, należy pójść dalej. Odpowiedzią może być wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingu bezpośredniego, a najlepiej kilku z nich na raz.

Czytaj więcej »Pomysł na bezpośrednią e-komunikację

Ogicom prowadzi firmy do sukcesu

Dobry pomysł na biznes to połowa sukcesu. Przyszli i obecni przedsiębiorcy nie powinni zapominać o nieograniczonych możliwościach, jakie daje działalność w Internecie. Czasem jednak bez dobrego zaplecza technicznego, nawet najlepszy interes, może nie wypalić. Realizację niezbędnych e-usług warto powierzyć sprawdzonemu i doświadczonemu dostawcy.

Czytaj więcej »Ogicom prowadzi firmy do sukcesu