Krzysztof Różycki

Krzysztof Różycki dołącza do zespołu Meetrics

Do zespołu Meetrics dołącza Krzysztof Różycki, obejmując stanowisko Menedżera ds. Kluczowych Klientów. Przez kilka ostatnich lat pracował w Avon Cosmetics Polska, jako Digital Activation Coordinator. Meetrics to firma, która zadebiutowała na polskim rynku w czerwcu br., będąca dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowychCzytaj więcej »Krzysztof Różycki dołącza do zespołu Meetrics

Dymek kontentowy – nowa forma reklamy w systemie SmartContext

Nowością w przypadku dymku kontentowego jest treść reklamy – zamiast tekstu bądź kreacji graficznej w dymku prezentowana jest część strony docelowej kampanii. Zmianie nie ulega natomiast mechanizm wyświetlania reklamy – wskazane przez reklamodawcę słowo kluczowe zostaje podkreślone w tekście na stronie internetowej.

Czytaj więcej »Dymek kontentowy – nowa forma reklamy w systemie SmartContext

Reklamy Adkontekst emitowane w sieci SmartContext

Sieci reklamy kontekstowej Adkontekst oraz należąca do ARBOinteractive SmartContext podpisały umowę o współpracy. Na mocy porozumienia serwisy współpracujące z siecią SmartContext zyskują możliwość emisji reklam kilku tysięcy klientów Adkontekstu. Połączony miesięczny zasięg obu sieci to 11.529.000 realnych użytkowników (real users), korzystających z witryn ponad 800 renomowanych partnerów.

Czytaj więcej »Reklamy Adkontekst emitowane w sieci SmartContext