Krzysztof Łada

Stało się: wspólna oferta Allegro i Gadu-Gadu już na rynku

Liderzy rynku – Grupa Allegro i GG – zgodnie z zapowiedziami połączyli siły i stworzyli wspólne biuro reklamy. Oferuje ono narzędzia pozwalające dotrzeć do blisko 80% polskich internautów, ustępując w zasięgu jedynie Grupie Google. Obie spółki należą do globalnego koncernu Naspers, którego serwisy trafiają w Polsce do 15 milionów użytkowników miesięcznie.

Czytaj więcej »Stało się: wspólna oferta Allegro i Gadu-Gadu już na rynku

PBI wprowadza w błąd

Artykuł nt. jakości badań internetowych, zawierający stanowisko spółki GG Network, wydawcy platformy radiowej OPEN FM. Dane na temat popularności radia internetowego publikowane przez Polskie Badania Internetu (PBI)  wprowadzają w błąd i dowodzą konieczności daleko idącej restrukturyzacji i modernizacji standardu pomiaru polskiego Internetu. Opublikowane niedawno grudniowe wyniki badania Megapanel/PBI błędnie sugerują, że OPEN.FM posiada jedynie 350 tys. użytkowników. Czytaj więcej »PBI wprowadza w błąd