Krzysztof Hołowczyc

Time Trend z Krzysztofem Hołowczycem, ambasadorem marki Atlantic

W salonach Time Trend ruszyła kampania reklamowa zegarków Atlantic, wykorzystująca wizerunek kierowcy rajdowego Krzysztofa Hołowczyca. Działania opierają się na sesji zdjęciowej wykonanej przez jednego z najbardziej cenionych i uzdolnionych fotografów modowych, Jacka Porembę i mają na celu wsparcie sprzedaży modeli z najnowszej kolekcji. Dodatkowo komunikacja zostanie wsparta przez działania e-PR.

Czytaj więcej »Time Trend z Krzysztofem Hołowczycem, ambasadorem marki Atlantic

Krzysztof Hołowczyc, ambasador kampanii „3…2…1…Internet!” wyróżniony w konkursie „Gwiazdy Dobroczynności”

Krzysztof Hołowczyc otrzymał honorową „Gwiazdę Dobroczynności”, przyznaną przez kapitułę konkursu „Gwiazdy Dobroczynności”. Tworzą go Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce oraz tygodnik „Newsweek Polska”. Krzysztof Hołowczyc został wyróżniony za całokształt działalności społecznej, w tym za udział w kampanii bezpieczeństwa internetowego dzieci „3…2…1…Internet!”.Czytaj więcej »Krzysztof Hołowczyc, ambasador kampanii „3…2…1…Internet!” wyróżniony w konkursie „Gwiazdy Dobroczynności”

Microsoft przekazał pakiet edukacyjny „3…2…1…Internet!” do ponad 14 000 polskich szkół

Microsoft rozesłał do ponad 14 000 szkół podstawowych w Polsce oryginalne pakiety dydaktyczne z zakresu bezpieczeństwa internetowego dzieci. Jest to element zawartego we wrześniu porozumienia pomiędzy firmą Microsoft a Ministerstwem Edukacji Narodowej, w ramach programu „Partnerstwo dla Przyszłości”.Czytaj więcej »Microsoft przekazał pakiet edukacyjny „3…2…1…Internet!” do ponad 14 000 polskich szkół