Krzysztof Bartnik

Dzień Darmowej Dostawy – sposób na tanie e-zakupy

Jest taki dzień w roku, kiedy wybrane sklepy internetowe oferują klientom darmową dostawę zamówień. Tym razem Dzień Darmowej Dostawy przypada 30 listopada, a partnerem wydarzenia są m.in. płatności internetowe PayU. Akcja ma zachęcić Polaków do kupowania przez internet i pokazać, że jest to wygodna, bezpieczna i atrakcyjna cenowo forma zakupów.

Czytaj więcej »Dzień Darmowej Dostawy – sposób na tanie e-zakupy

Mały i średni ecommerce ze wsparciem prawnym

Dzięki wspólnej inicjatywie, broker usług kurierskich Dwiepaczki.pl (http://www.dwiepaczki.pl/), fundusz Speed-Up Group (http://www.speedupgroup.pl/) oraz branżowy serwis eKomercyjnie.pl (http://www.ekomercyjnie.pl/) chcą aktywnie pomóc mniejszym e-sklepom w rozwiązaniu problematycznych kwestii związanych z przepisami polskiego prawa dotyczącymi sprzedaży internetowej.

Czytaj więcej »Mały i średni ecommerce ze wsparciem prawnym

1 grudnia Dniem Darmowej Dostawy w sklepach internetowych

Za dostawę produktów zamówionych 1 grudnia w kilkuset sklepach internetowych nie zapłacimy ani złotówki. Dzień Darmowej Dostawy (DDD) jest nową inicjatywą, mającą na celu zachęcenie do robienia zakupów w sieci jako alternatywy dla zatłoczonych centrów handlowych. Akcja, nawiązująca do organizowanego w USA Free Shipping Day, jeszcze przed oficjalnym startem skupiła wokół siebie 170 sklepów, a ich liczba ciągle rośnie.

Czytaj więcej »1 grudnia Dniem Darmowej Dostawy w sklepach internetowych