Kraft Foods

Z Tobą bez przerwy. Maxwell House zmienia wizerunek

Niestandardowa kampania outdoorowa, samplingi, akcje ambientowe oraz nowoczesne działania z dziedziny interactive to tylko niektóre z narzędzi, które komunikować będą nowy wizerunek Maxwell House. Strategię komunikacji dla jednej z najbardziej rozpoznawanych marek kawy firmy Kraft Foods Polska, przygotowała i wdroży TEQUILA\Polska. Agencja prowadzi projekt w wyniku wygranego przetargu.Czytaj dalej »Z Tobą bez przerwy. Maxwell House zmienia wizerunek

Ekspansja InteliWISE w USA

InteliWISE S.A. jako pierwsza polska spółka giełdowa, otworzyła biuro w Dolinie Krzemowej w Sunnyvale, Kalifornia, USA. Otwarcie biura sprzedaży w Sunnyvale jest kolejnym krokiem, po wdrożeniu technologii wirtualnych doradców w koncernie Kraft Foods, w realizacji strategii wejścia na rynek USA.
Czytaj dalej »Ekspansja InteliWISE w USA