Kostrzewa PR

Lanoro z Kostrzewa PR

Największa w Polsce sieć sklepów z luksusową bielizną rozpoczęła współpracę z Kostrzewa PR. Firma Lanoro, która istnieje na rynku od 30 lat, zleciła agencji opracowanie strategii komunikacji public relations oraz jej realizację. Komunikacja będzie dotyczyła głównie promocji największego salonu bielizny w Europie, który mieści się na Placu Konstytucji w Warszawie oraz nowych marek, które Lanoro wprowadzi na rynek i będzie miała na nie wyłączność: Piege, Ritratti, Cristiano Ronaldo.

Czytaj więcej »Lanoro z Kostrzewa PR

MOMU.gastrobar z Kostrzewa PR

Z początkiem sierpnia br. Kostrzewa PR nawiązała współpracę z MOMU.gastrobar. Agencja jest odpowiedzialna za opracowanie i realizację całościowej strategii komunikacji. Za projekt odpowiedzialne są: Urszula Kostrzewa (strategia) oraz Hanna Białoń i Joanna Bieguńska (media relations i social media). Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Czytaj więcej »MOMU.gastrobar z Kostrzewa PR

Kostrzewa PR zwalcza nudę

Agencja Kostrzewa PR nawiązała współpracę z portalem ZwalczNudę.pl, specjalizującym się w organizacji gier miejskich oraz eventów. Do obowiązków agencji należy promocja gry miejskiej „Foto-Agenci. Kryptonim Olympus” organizowanej w Łodzi i Poznaniu przez ZwalczNudę.pl oraz firmę Olympus.

Czytaj więcej »Kostrzewa PR zwalcza nudę

MUJI – japoński design wspierany przez Kostrzewa PR

Z początkiem marca agencja Kostrzewa PR nawiązała współpracę z MUJI – japońskim brandem tworzącym minimalistyczny i zrównoważony design dla domu. W realizację projektu zaangażowane będą: ze strony strategicznej – Urszula Kostrzewa i Hanna Białoń, Karolina Wleklik – kontakt z Klientem oraz Piotr Szuszkiewicz na polu social media.

Czytaj więcej »MUJI – japoński design wspierany przez Kostrzewa PR