Korba.pl

Biedronka – rozwój dla klienta

Ubiegły rok spółka Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciel sieci Biedronka, zamknęła niemal 30-procentowym wzrostem sprzedaży. Biedronka wygenerowała ponad połowę wzrostu sprzedaży całej Grupy Jeronimo Martins. Kierownictwo grupy chce utrzymać trend wzrostowy w najbliższych latach – do końca 2012 r. planowane jest otwarcie 550 nowych Biedronek. Czytaj więcej »Biedronka – rozwój dla klienta

Studenci wybrali słodycze Wawel

„Studencki Produkt Roku 2009” to plebiscyt, w którym studenci wybierają ulubione produkty i marki. Pomysłodawcą i organizatorem plebiscytu jest Platforma Mediowa Point Group, wydawca magazynu dla studentów „?dlaczego” oraz portalu Korba.pl. Celem plebiscytu jest wyłonienie najpopularniejszych i najbardziej przyjaznych studentom marek i produktów.

Czytaj więcej »Studenci wybrali słodycze Wawel