Kuba Wojewódzki testuje zasięg sieci PLAY
3 sierpnia rusza druga odsłona kampanii reklamowej komunikującej rozszerzony zasięg Play. W tym obszarze operator PLAY kontynuuje swoją współpracę z Kubą Wojewódzkim.
3 sierpnia rusza druga odsłona kampanii reklamowej komunikującej rozszerzony zasięg Play. W tym obszarze operator PLAY kontynuuje swoją współpracę z Kubą Wojewódzkim.
Ruszyła nowa kampania Redd’s Cranberry autorstwa GREY group. Pierwsza odsłona reklamy ma miejsce w internecie, na tydzień przed premierą telewizyjną.
Czytaj dalej »GREY group ze spotem Redd’s w świecie Alicji w krainie czarów
10 sierpnia rusza przygotowana przez Grey Group kampania reklamowa nowego programu sieci Play – „Testuj smartfona”. Jej twarzą został Kuba Wojewódzki.
Czytaj dalej »Grey Group twórcą kampanii sieci Play z Kubą Wojewódzkim
26 kwietnia ruszyła nowa kampania piwa marki Redd’s „Ciekawość – Pierwszy stopień do Redd’sa”, której pierwszą odsłoną jest 30 sekundowy spot telewizyjny. Twórcą kampanii jest agencja Grey Group.
Grey Warszawa i sieciowa agencja interaktywna Argonauts są autorami nowej kampanii na rzecz marki Heineken oraz Open’er Festival. Kampania została stworzona dla kanałów ATL, POS i Digital. Czytaj dalej »Grey Warszawa i Argonauts z nową kampanią Heineken oraz Open’er Festival
Lenor, jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek Procter&Gamble, odświeża, wchodzącą w portfolio marki Lenor, linię Aromatherapy Microcapsules. Nowe produkty są wzbogacone o innowacyjną formułę mikrokapsułek zapachowych. Agencja reklamowa Grey Warszawa była odpowiedzialna za stworzenie kampanii promującej Lenor Aromatherapy Microcapsules w większości krajów regionu CEE.Czytaj dalej »Grey Warszawa twórcą kampanii Lenor dla Europy Środkowej i Wschodniej
5 grudnia, na uroczystej gali Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy w wilanowskim Muzeum Plakatu, Agencja Grey Warszawa zdobyła jedyne przyznane w tym roku Grand Prix za kampanię Balkony dla Lenor. Ta sama reklama otrzymała także Złotego Orła w kategorii Higiena i Zdrowie. Ponadto Grey Warszawa został uhonorowany Złotym Orłem za kampanię społeczną „Gitara” oraz wyróżnieniem za kreację „Sensodyne Plaża”.
Czytaj dalej »Jedyne Grand Prix konkursu Złote Orły dla Grey Warszawa
3 listopada, pod hasłem „Pasja słyszenia”, ruszyła kampania reklamowa PASSION – jednego z najmniejszych na świecie zausznych aparatów słuchowych.
Czytaj dalej »Ruszyła kampania reklamowa PASSION