Przejdź do treści

Katarzyna Sośnierz

Grey Warszawa twórcą kampanii Lenor dla Europy Środkowej i Wschodniej

Lenor, jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek Procter&Gamble, odświeża, wchodzącą w portfolio marki Lenor, linię Aromatherapy Microcapsules. Nowe produkty są wzbogacone o innowacyjną formułę mikrokapsułek zapachowych. Agencja reklamowa Grey Warszawa była odpowiedzialna za stworzenie kampanii promującej Lenor Aromatherapy Microcapsules w większości krajów regionu CEE.Czytaj dalej »Grey Warszawa twórcą kampanii Lenor dla Europy Środkowej i Wschodniej

Jedyne Grand Prix konkursu Złote Orły dla Grey Warszawa

5 grudnia, na uroczystej gali Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy w wilanowskim Muzeum Plakatu, Agencja Grey Warszawa zdobyła jedyne przyznane w tym roku Grand Prix za kampanię Balkony dla Lenor. Ta sama reklama otrzymała także Złotego Orła w kategorii Higiena i Zdrowie. Ponadto Grey Warszawa został uhonorowany Złotym Orłem za kampanię społeczną „Gitara” oraz wyróżnieniem za kreację „Sensodyne Plaża”.
Czytaj dalej »Jedyne Grand Prix konkursu Złote Orły dla Grey Warszawa