Katarzyna Kubicka

Na zyski nie trzeba czekać – rusza nowa kampania BOŚ Banku

Bank Ochrony Środowiska rusza z najnowszą kampanią reklamową. Spoty, które pojawią się w stacjach telewizyjnych od 18 lutego, będą promować 9-miesięczną Lokatę na Dzień Dobry. Kluczowym komunikatem jest informacja o natychmiastowej wypłacie odsetek, które wynoszą 5,8 proc. od zdeponowanej kwoty. Przekaz wspiera niestandardowa kreacja filmowa. Obok kampanii telewizyjnej bank zaplanował działania reklamowe w stacjach radiowych i Internecie.

Czytaj więcej »Na zyski nie trzeba czekać – rusza nowa kampania BOŚ Banku

Ofensywa marketingowa BOŚ Banku

Rozpoczęła się nowa, niestandardowa kampania reklamowa Banku Ochrony Środowiska wprowadzająca na rynek zarówno rewolucyjny produkt, jak i nową platformę komunikacyjną Banku. Kilka dni temu – w ramach działań teaserowych – w Pasażu Wiecha pojawił się ogromny, interaktywny obiekt. Dziś startuje promocja w telewizji, prasie, Internecie i na nośnikach zewnętrznych. Jej zasięg jest największy w historii działań promocyjnych BOŚ S.A.

Czytaj więcej »Ofensywa marketingowa BOŚ Banku

Wyjątkowo filmowa kampania Konta Wyjątkowego BOŚ Banku

28. września BOŚ Bank rozpoczął kolejną kampanię reklamową Konta Wyjątkowego tym razem z unikatowymi kartami Maestro z wizerunkiem trzech ikon światowego kina: Marilyn Monroe, Jamesa Deana, Marleny Dietrich. Ten pomysł wpisuje się w konsekwentnie realizowaną przez Bank od początku roku strategię innowacyjnych, nieszablonowych produktów. Czytaj więcej »Wyjątkowo filmowa kampania Konta Wyjątkowego BOŚ Banku